• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

مسئولان به فکر تسهیل زندگی مردم باشند

  • کد خبر : 83093
  • 18 اسفند 1402 - 14:58

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه حالا بعد از انتخابات، نوبت مسئولان است که به فکر تسهیل زندگی مردم باشند، گفت: رانت‌خواران عامل اصلی‌ مشکلات اقتصادی هستند.     حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و شعوری داشتیم، گفت: اگر چه آمار موجود مطلوب […]

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه حالا بعد از انتخابات، نوبت مسئولان است که به فکر تسهیل زندگی مردم باشند، گفت: رانت‌خواران عامل اصلی‌ مشکلات اقتصادی هستند.

 

  حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و شعوری داشتیم، گفت: اگر چه آمار موجود مطلوب نهایی ما نیست، در عین حال چون مقابله با مطالبه دشمن بود، جهاد بود و با ارزش. وی افزود: آرزوی دشمن، حضور کمتر از ۲۰ درصد در انتخابات بود، که به هدف نرسید.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه چرا انتخابات یک جهاد بود اذعان کرد: هر چه که مخالفت حرکت دشمن باشد، جهاد است.

وی تصریح کرد: حماسه حضور مردم در انتخابات، برگ زرینی از تاریخ پیروزی‌های ملت قهرمان ایران و البته برگ دیگر از تاریخ شکست‌های ذلت‌بار جبهه استکبار در برابر این مردم بود. فروریختن روز به روز ابهت پوشالی دشمن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی محصول همین پیروزی‌هاست.

حجت الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه حماسه انتخابات ایران از سوی دیگر، موجب تقویت محور جهانی مقاومت نیز شده است، افزود: این هم به برکت حرکت الهی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال منافع خود در آتش بس است، خاطرنشان کرد: سرد کردن روحیه مقاومت، فشار بر کشورهای محور مقاومت، خرید زمان برای حمله به رفح، کنترل محور مقاومت در ماه رمضان که معمولاً در ماه رمضان شعله‌ور می‌شود، از جمله اهداف رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حالا بعد از انتخابات، نوبت مسئولان است که به فکر تسهیل زندگی مردم باشند، گفت: رانت‌خواران عامل اصلی‌ مشکلات اقتصادی هستند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با تاکید بر اینکه دولت نباید برنامه‌های تورم‌زا داشته باشد، گفت: مالیات‌ها باید در حد وسع و ظرفیت اقتصادی مردم باشد، مالیات‌هایی هم که از سرمایه‌داران دریافت می‌شود، در حقیقت از جیب مردم کم شده و موجب تورم است. در وضعیت اقتصادی فعلی، دولت‌ها باید بیشترین سهم از صرفه‌جویی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، یک جریان فرهنگ‌ساز مبتنی بر مقاومت و ایستادگی است گفت: این اردو فرهنگ دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کرده و به هویت تثبیت شده تبدیل می‌کند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدای دفاع مقدس با ولایتمداری و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب، تضمین کننده عزت ایران اسلامی بودند. بسیاری از مشکلات امروز، محصول کوتاهی بعضی‌ها در انتقال آرمان‌ شهدا به نسل امروز است. برخی از روی سهل‌اندیشی و یا تحت تأثیر مبانی معرفتی غرب، فرهنگ شهادت را محدود به زمان جنگ کردند. این در حالی است که ما هر چه داریم، از شهادت است که امام (ره) هر چه داریم، از محرم و صفر است و هر چه مشکل داریم، از کوتاهی در تبیین فرهنگ شهادت بوده است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.