• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

سپاه پاسداران در مقابل قدرت استکباری ایستاده است

  • کد خبر : 83244
  • 02 اردیبهشت 1403 - 11:22

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه سالهای پر بار عمر خود با اتکای به خداوند یکتا، برای نجات مستضعفان عالم در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده است.    بیانیه‌ای توسط بسبج اساتید استان زنجان در راستای سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه و تنظیم شده است که متن بیانیه بدین شرح است:   دوم اردیبهشت […]

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه سالهای پر بار عمر خود با اتکای به خداوند یکتا، برای نجات مستضعفان عالم در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده است.

 

 بیانیه‌ای توسط بسبج اساتید استان زنجان در راستای سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه و تنظیم شده است که متن بیانیه بدین شرح است:

 

دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارک باد.

دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ هجری شمسی طی فرمانی از سوی حضرت امام خمینی(ره) به شورای انقلاب اسلامی این نهاد مبارک رسما تاسیس شد و طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران موظف به پاسداری از ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی کشور شد.

این نهاد انقلابی، تجسم آرمان‌های ملت انقلابی ایران شده و نقش آفرینی حماسی سپاه، منشا قدرت برای جلوگیری از تهدیدات نظام سلطه شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه سالهای پر بار عمر خود با اتکای به خداوند یکتا، برای نجات مستضعفان عالم در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده است.

نهضت بسیج استادان زنجان، این روز بزرگ را به همه دلیران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امت اسلام تبریک و شادباش می‌گوید و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای این درخت تنومند انقلاب، شهدای مدافع حرم و قدس بخصوص سردار شهید زاهدی و همرزمانش، توفیقات روز افزون این فرزندان دلاور اسلام عزیز را در سایه زعیم عالیقدر حضرت امام سید علی خامنه‌ای مدظله‌العالی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.