• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
1

ساخت پارک بزرگ خرمدره که فقط در حد کلنگ زنی ماند!/ بودجه ۱۲۰ میلیاردی پارک چه شد؟

  • کد خبر : 83270
  • 09 اردیبهشت 1403 - 10:59
ساخت پارک بزرگ خرمدره که فقط در حد کلنگ زنی ماند!/ بودجه ۱۲۰ میلیاردی پارک چه شد؟
در سال 99 بود که کلنگ ساخت پارک 5 هکتاری در خرمدره به زمین زده شد اما تا به امروز از ساخت آن  پارک بزرگ  خبری نیست!

به گزارش نبض سحر، پارک‌ها و بوستان‌ها به عنوان منابعی از فضای سبز درون شهرها، از اهمیت بسزایی برخوردارند. این فضاها به مردم اجازه می‌دهند تا از طبیعت لذت ببرند، هوای تازه بخورند و در معرض نور خورشید قرار بگیرند. این تجربه‌ها بر روحیه مثبت مردم تأثیر گذار است و باعث افزایش انرژی مثبت و شادابی در آن‌ها می‌شود.

علاوه بر این، پارک‌ها و بوستان‌ها به عنوان مکان‌های تفریحی و فعالیت‌های ورزشی نقش مهمی دارند. این فضاها امکانات مختلفی از جمله مسیرهای دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده روی، زمین‌های ورزشی و بازی‌های کودکان را فراهم می‌کنند که به مردم اجازه می‌دهند تا به صورت فعال و سالم وقت خود را سپری کنند.

با توجه به این نکات، حفظ و توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها در شهرها به عنوان یک اولویت برای سلامت روانی و جسمی مردم باید مورد توجه قرار گیرد. اقداماتی همچون گسترش فضای سبز، توسعه پارک‌های عمومی، افزایش امکانات تفریحی و ورزشی در این فضاها و حفظ آن‌ها از سوسک‌زنده‌باد، بهبود کیفیت زندگی شهروندان را بهبود خواهد بخشید.

بدین ترتیب، با توجه به اثرات مثبت حضور پارک و بوستان در شهر، لازم است که این فضاها با دقت حفظ شوند و منابع لازم برای توسعه آن‌ها در نظر گرفته شود. این تصمیمات نقش بسزایی در بهبود روحیه و کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت.

حال باتوجه به نقش مهم پارکها در زندگی شهری، شهر خرمدره چندین سال است که با معضل نداشتن پارک درگیر بوده و هر ساله وعده های شهردار و شورای شهر است که مردم را مشغول کرده است.

در سال ۹۹ بود که کلنگ ساخت پارک ۵ هکتاری در خرمدره به زمین زده شد اما تا به امروز از ساخت آن  پارک بزرگ  خبری نیست!

حال باید از شهردار خرمدره پرسید ، پارک بزرگی که کلنگ آن به زمین زده شد چه شد؟ برای ساخت این پارک ۱۲۰ میلیارد ریال بودجه تعریف شده بود که  سرنوشت این بودجه چه شد؟

چرا با وجود اینکه مهندس “نوری آرا ” بیش از ۵ سال است که شهردار خرمدره می باشد ، در زمینه احداث پارک موفق نبوده است؟

 

چرا شورای شهر خرمدره کاری برای مطالبه این مردم از شهرداری انجام نمی دهد؟ شما شورای شهر مردم هستید و با رای مردم بر این جایگاه راه یافته اید و باید بر مطالبات و تقاضای عامه این مردم تلاش می کردید، حال که در سال آخر شورای شهر هستیم چرا تا به امروز کاری برای احداث این پارک نکرده اید؟

تا کی مردم این شهر در ایام تابستان به پارک ها و بوستان های شهرهای همجوار مراجعه کنند؟

پارک راه ابریشیم که در نزدیکی دانشگاه آزاد است و چندین سال درب آن بسته است  و چرا اقدامی برای بازگشایی و حل مشکلات موجود آن نمی شود؟

فرصت خدمت اندک است و ایام به سرعت می گذرد، برای این مطالبه بزرگ مردم خرمدره تا دیر نشده کاری کنید و قطعا مردم نیز قدردان زحمات شما خواهند بود.

 

 

 

(تصاویر مربوط به سال  ۱۳۹۹می باشد)

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.