• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

۱۰۰عنوان برنامه مختلف در هفته سلامت خرمدره اجرا می شود

  • کد خبر : 83241
  • 02 اردیبهشت 1403 - 11:06
۱۰۰عنوان برنامه مختلف در هفته سلامت خرمدره اجرا می شود
 رئیس شبکه بهداشت خرمدره در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد از برگزاری 100 عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان خرمدره با شعار "سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت" خبرداد.

 

 

به گزارش نبض سحر، جلیل کریمخانی با اشاره به آغاز هفته سلامت در شهرستان گفت: هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با شعار “سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت” آغاز شده که برنامه های خوب و مناسبی در راستای سلامت جامعه در سطح شهر وروستا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های این هفته خاطرنشان کرد: درطول هفته سلامت برنامه های خوب و متنوعی برنامه ریزی شده است که می توان به برگزاری زنگ سلامت در مدارس شهر،برگزاری جلسات آموزشی در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت، مدارس و همچنین برگزای برنامه های پیاده روی مختلف در شهر ورستاهای شهر انجام خواهد گرفت.

رئیس شبکه بهداشت خرمدره گفت: سلامتی موضوع بسیار مهمی است و یکی از دغدغه‌های هر فرد و هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و هفته سلامت فرصتی مناسبی برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی  است.

کریمخانی همچنین با اشاره به دیگر برنامه های هفته سلامت تاکید کرد: در این هفته برنامه های آموزش تغذیه مادران باردار،برگزاری جلسات آموزش در خصوص جوانی جمعیت،جهاد تبیین و فرزند اوری، برپایی ایستگاه سلامت در نمازجمعه،برپایی نمایشگاه هفته سلامت انجام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص احداث بیمارستان نور ولایت خرمدره گفت: بیمارستان نور ولایت در بهترین نقطه شهر و استان قرار گرفته و می تواند بعد از راه اندازی جوابگوی خدمات درمانی  چندین شهر  و روستا باشد و همچنین با توجه به نزدیکی به اتوبان نزدکترین مرکز درمانی در حوادث جاده ای محسوب می شود که از مسولان خواهشمندیم نسبت به تسریع روند در خصوص ساخت بیمارستان نهایت تلاش را داشته باشند تا این بیمارستان احداث شود.

 

وی با اشاره به ساخت پانسیون برای پزشکان گفت: در شهرک گلدشت ۸ واحد پانسیون پزشک در حال ساخت می باشد که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.