• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

خواب‌آلودگی عامل ۴۰ درصد تصادفات ایام تعطیلات نوروزی زنجان

  • کد خبر : 30338
  • 16 فروردین 1394 - 9:15
خواب‌آلودگی عامل ۴۰ درصد تصادفات ایام تعطیلات نوروزی زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به آمار تصادفات نوروزی زنجان گفت: خواب‌آلودگی عامل ۴۰ درصد تصادفات ایام تعطیلات نوروزی زنجان بوده است. علی اصغر شیرمحمدی  با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: تردد در محورهای مواصلاتی زنجان در حال انجام بوده و ترافیک روان در محورهای استان وجود دارد. وی با […]

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به آمار تصادفات نوروزی زنجان گفت: خواب‌آلودگی عامل ۴۰ درصد تصادفات ایام تعطیلات نوروزی زنجان بوده است.

علی اصغر شیرمحمدی  با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: تردد در محورهای مواصلاتی زنجان در حال انجام بوده و ترافیک روان در محورهای استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد تصادفی در محورهای مواصلاتی رخ نداده است، ابراز کرد: به غیر از دو تصادفی که در محورهای مواصلاتی زنجان-بیجار و زنجان-خرمدره با ۷ کشته در مجموع میزان تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان به میزان ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی استان اشاره و عنوان کرد: ۴۱۱ هزار دستگاه تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای تعطیلات تا پایان آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه دیروز محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک سنگین بود، تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی تعطیلات نوروزی و برگشت مسافران محورهای استان پرترافیک‌ترین محورها بود.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات به دلیل خواب آلودگی بوده است، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات ۴۰ درصد تصادفات به دلیل خواب آلودگی رانندگان اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه تصادفات در روزهای پایانی تعطیلات منجر به فوت هفت نفر از هموطنان شده است، ابراز کرد: با وقوع چند فقره تصادف در روز ۱۲ فروردین تعداد کشته‌ها در تصادفات جاده‌ای به ۱۵ نفر رسید.

رئیس پلیس راه استان زنجان ضمن توصیه به رانندگان یادآور شد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.