• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

یوم‌الله ۱۲ فروردین، تحقق اراده ملی ایرانیان در برپایی حکومت عدل الهی

  • کد خبر : 29921
  • 11 فروردین 1394 - 18:19
یوم‌الله ۱۲ فروردین، تحقق اراده ملی ایرانیان در برپایی حکومت عدل الهی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین را تحقق اراده و خواست ملی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی حکومت عدل الهی عنوان کرد.   به گزارش نبض سحر، به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در این بیانیه آمده است، امروز بشر پس از طی دوران […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین را تحقق اراده و خواست ملی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی حکومت عدل الهی عنوان کرد.

 

به گزارش نبض سحر، به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در این بیانیه آمده است، امروز بشر پس از طی دوران سخت مرارت‌های حکومت‌های خودکامه، دیکتاتور و دست‌نشانده ابرقدرتان زورگو، خسته و درمانده برای شیوه اداره امور خود و تدبیر و مدیریت کشور به دنبال الگوها و روش‌های نوین انسانی ـ الهی که مطابق با فطرت پاک انسان‌ها باشد، به طور گسترده و چشم‌گیری به مدل معرفی شده توسط مکتب اسلام و قرآن روی آورده از انقلاب اسلامی ایران و مدل حکومت جمهوری اسلامی به شدت استقبال کرده است.

 

بیش از سه دهه ایستادگی بر آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و عظیم انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی و هم‌زبانی ملت و دولت، مقاومت جانانه ملت بصیر ایران اسلامی در حفظ وحدت و اتحاد ملی و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم استکبار جهانی و نظام سلطه، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر گرفته از آموزه‌های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی و مکتب حضرت امام خمینی(ره) را به الگویی بی‌بدیل با سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده و آزادی‌خواه به ویژه کشورها و دول اسلامی بدل ساخته است.

 

به درستی که یوم‌الله ۱۲ فروردین نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی و نخستین ثمره و محصول پیروزی انقلاب اسلامی است. یوم‌الله ۱۲ فروردین فریاد رسا و آری بلند و قطعی ملت سربلند ایران اسلامی به نظام جمهوری اسلامی ایران است که در پیشانی حکومت نظام ایران تا ابد تلالو می‌کند. یوم‌الله ۱۲ فروردین، مهر تایید مردم مومن و انقلابی ایران به انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

 

اینک پس از عبور از گردنه‌های سخت تاریخی به فرموده مقام معظم رهبری بشریت به ویژه کشورها و ملت‌های اسلامی در پیچ بزرگ و بسیار مهم تاریخی قرار گرفته که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی باید با هوشمندی و بصیرت هر چه تمام‌تر از موانع و این پیچ بزرگ تاریخی با موفقیت عبور کرده و با وحدت و همدلی و هم‌زبانی بین مردم و مسوولان در داخل و ملت‌ها و دولت‌های اسلامی در خارج از کشور در برابر هجمه‌های وحشیانه زورگویان و ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده و از صراط مستقیم انقلاب و اسلام خارج نشویم.

 

در همین شرایط وضعیت ایران اسلامی و وظیفه مردم آگاه و بصیر ایران به عنوان ام‌القرای اسلام و تنها نمونه و الگوی برپایی حکومت اسلامی در جهان از همه حساس‌تر است که باید با دوری از اختلاف و تفرقه اختلاف افکنان و معاندان و منافقان و حفظ وحدت حول محور ولایت‌فقیه با افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی و اتکا به توان جوانان برومند و دانشمندان ایران و مدیریت هوشمندانه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به جهت تحقق و حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رأی آری داده و افتخاری ماندگار در دفتر خاطرات ایران اسلامی و ثبت و ضبط کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.