• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

زنجانی‌ها در ایام نوروز چقدر بنزین مصرف کردند؟

  • کد خبر : 29871
  • 10 فروردین 1394 - 10:51
زنجانی‌ها در ایام نوروز چقدر بنزین مصرف کردند؟

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، با اشاره به میزان مصرف بنزین توسط زنجانی‌ها در طول ایام نوروز، گفت: این رقم روزانه بیش از میلیون لیتر بوده است.   علی‌اصغر عباسی ، با بیان اینکه مصرف روزانه بیش از یک میلیون لیتر بنزین توسط زنجانی‌ها در ایام عید در حالی رقم خورد که این […]

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، با اشاره به میزان مصرف بنزین توسط زنجانی‌ها در طول ایام نوروز، گفت: این رقم روزانه بیش از میلیون لیتر بوده است.

 

علی‌اصغر عباسی ، با بیان اینکه مصرف روزانه بیش از یک میلیون لیتر بنزین توسط زنجانی‌ها در ایام عید در حالی رقم خورد که این میزان مصرف در روزهای عادی در حدود ۸۰۰ هزار لیتر بود، افزود: بی‌تردید، افزایش سفرها در این ایام باعث شده است تا شاهد مصرف بیش از حد انتظار در این ایام نسبت به روزهای عادی باشیم.

 

وی از اجرای بازدیدها در قالب طرح گلگشت نوروزی خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه مرحله بازدید از جایگاه‌های سوخت‌گیری سطح استان زنجان در قالب طرح گلگشت نوروزی انجام می‌شود که دو مرحله از بازدیدها سال گذشته و هم‌زمان با آغاز دور اول سفرهای نوزوری انجام شد و مرحله سوم بازدیدها نیز هم‌زمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در حال انجام است.

 

این مسوول در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۲ جایگاه سوخت‌گیری در سطح استان فعال بوده و به ارایه خدمات می‌پردازند، اظهار کرد: این در حالی است که علاوه بر این تعداد جایگاه فعال سوخت در استان، تعداد ۳۹ جایگاه CNG در زنجان فعال است که از این تعداد ۲۹ جایگاه سوخت‌گیری تک‌منظوره بوده و مابقی دومنظوره است.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه نظارت و بازدیدها از جایگاه‌های سوخت با محوریت جایگاه‌های پرتردد انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در حین این بازدیدها موارد کاستی و تجهیز امکانات به صورت مکتوب به جایگاه‌داران اطلاع داده می‌شود تا در راستای رفع نواقص موجود اقدام کنند.
انتهای پیام/ایسنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.