• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

۱۱۲ آسیب‌دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند

  • کد خبر : 29455
  • 02 فروردین 1394 - 13:03
۱۱۲ آسیب‌دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه ۱۱۲ آسیب‌دیده در قالب طرح «امداد و نجات» توسط نیروهای جمعیت هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند. نبض سحر: علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به ۵۲ حادثه روی داده از  از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه در […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه ۱۱۲ آسیب‌دیده در قالب طرح «امداد و نجات» توسط نیروهای جمعیت هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند.

نبض سحر: علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به ۵۲ حادثه روی داده از  از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه در استان اظهار داشت: از این تعداد ۲۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۲۶ مورد مربوط به خدمات حضوری و ۲ مورد مربوط به حوادث صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه ۱۱۲ آسیب‌دیده در قالب طرح «امداد و نجات» توسط نیروهای جمعیت هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ابراز کرد: از تعداد افراد آسیب‌دیده حدود ۳۶ نفر مصدوم و ۱۵ نفر به طور سرپایی مداوا شده‌اند.

وی در مورد تعداد افراد فوت شده به تسنیم گفت: متاسفانه ۴ نفر از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه به دلیل شدت جراحات وارده فوت شدند.

طاهری عنوان کرد: ۶ نفر از آسیب‌دیدگان توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر و بقیه توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا یک فروردین ماه ۴۱ تیم عملیاتی در ۵۲ حادثه یاد شده شرکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱۱ نیرو در قالب ۴۱ تیم عملیاتی به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۸ دستگاه خودروی نجات، ۲ دستگاه خودروی کمک‌دار در طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: بالگرد در یک مورد از حوادث یاد شده مورد استفاده نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.