• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

حفظ حرمت ایام فاطمیه ضروری است

  • کد خبر : 29383
  • 29 اسفند 1393 - 15:17
حفظ حرمت ایام فاطمیه ضروری است

امام جمعه موقت زنجان گفت: حفظ حرمت ایام فاطمیه ضروری است و دید و بازدیدهای این ایام باید با رعایت حرمت ایام فاطمیه صورت گیرد. حجت‎الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: منشا همه اعمال حسنه، تقوای الهی و منشا همه سئیات، بی‎تقوایی است. وی با بیان اینکه همه افراد […]

امام جمعه موقت زنجان گفت: حفظ حرمت ایام فاطمیه ضروری است و دید و بازدیدهای این ایام باید با رعایت حرمت ایام فاطمیه صورت گیرد.

حجت‎الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: منشا همه اعمال حسنه، تقوای الهی و منشا همه سئیات، بی‎تقوایی است.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه از قشر و رنگ پوستی دارای مزیت نسبت به یکدیگر نیستند، افزود: تنها امتیاز افراد جامعه نسبت به یکدیگر رعایت تقوای الهی است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه تقوا اجتناب از همه محرمات است،تصریح کرد: صفت تقوا شایسته انسان‎های مومن است.

امام جمعه موقت زنجان تقوای الهی و احسان از ویژگی‎های انسان‎های مومن است، تصریح کرد: نعمت، رحمت و سعادت الهی نصیب انسان با تقوا می‎شود.

حجت‎الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۹ اسفند سال ۱۳۲۹ گفت: این روز یکی از مهم‌ترین سرفصل‎های نهضت مبارزات مردم ایران محسوب می‎شود که برای ملی شدن صنعت نفت اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ملی شدن صنعت نفت ماحصل تلاش علما و مصدق بود، افزود: برخی تلاش می‎کردند که چهره روحانیت را از این امر جدا‌ کنند که امام خمینی (ره) اجازه نداد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سال ۲۰۰۳ در ۲۹ اسفند تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا برای جبران حملات ساختگی یازده سپتامبر تلاش می‎کرد که کشورهای اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار داده و مسلمانان را تروریست معرفی کند.

حجت‎الاسلام موسوی با بیان اینکه آمریکایی خود برای تربیت تروریست تلاش می‎کند، افزود: آمریکا تلاش می‎کند این موضوع را به نفع خود تمام کند غافل از اینکه ملت اسلامی بیدار هستند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در حمله آمریکا به عراق کشته شدند، افزود: ۴.۵ میلیون نفر نیز در عراق بی‎خانمان شدند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به دوم فروردین، ۱۳۴۲ که در این روز گارد شاهنشاهی به مدرسه علمیه فیضیه در هنگام سخنرانی امام خمینی (ره) حمله کردند، افزود: در این مدرسه علمیه به خاک و خون کشیده شد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه مذاکرات هسته‎ای تا کنون پیشرفت‏‎های خوبی داشته است، افزود: تیم هسته‎ای ایران مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و دارای علم کافی در این زمینه هستند.

حجت‎الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در بسیاری از مسائل به راه‎حل‎های قابل قبول و منطقی با حفظ حقوق هسته‎ای ملت ایران رسیده‎اند، تصریح کرد: باید همه تحریم‎ها علیه نظام اسلامی حذف شود در غیر اینصورت توافق با ایران غیر ممکن است.

وی با تبریک عید نوروز تصریح کرد: حفظ حرمت ایام فاطمیه ضروری است و دید و بازدیدهای این ایام باید با رعایت حرمت ایام فاطمیه صورت گیرد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.