• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

فعالان رسانه‎ای بازرس افتخاری سازمان صنعت زنجان شدند

  • کد خبر : 29230
  • 26 اسفند 1393 - 22:53
فعالان رسانه‎ای بازرس افتخاری سازمان صنعت زنجان شدند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: فعالان رسانه‎ای عضو سازمان بسیج رسانه استان زنجان به عنوان بازرس افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی شدند. به گزارش نبص سحر به نقل از فارس، عبدالله جعفری امروز   اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت […]

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: فعالان رسانه‎ای عضو سازمان بسیج رسانه استان زنجان به عنوان بازرس افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی شدند.

به گزارش نبص سحر به نقل از فارس، عبدالله جعفری امروز   اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان چشم بیدار بازار زنجان شدند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر می‎تواند زمینه اصلاح بازار را فراهم کند، افزود: در قالب تفاهم‎نامه‎ای چشمان تیز بین اصحاب رسانه در آستانه عید نوروز بازار زنجان را رصد می‎کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: این اقدام به منظور گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد زمینه مشارکت اصحاب رسانه در امر نظارت همگانی و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و ارتقای سلامت بازار انجام گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بر خلاف تصور برخی افراد که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مربوط به تذکرات لسانی در گناهان فردی می‎دانند، این دو واجب الهی دارای گستره‎ای به وسعت تمام دین و زندگی اجتماعی انسان‎ها است.

جعفری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با بهره‎گیری از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می‎توانند از تخلفات بازار پیشگیری کنند، افزود: زیرا اگر فروشنده‎ای خواسته یا ناخواسته تخلفی را انجام  می‎دهد اصحاب رسانه با توجه به دقت نظر تخصصی و تکلیف شرعی و اجتماعی خود با کشف و گزارش آن به مسئولان می‎توانند زمینه برخورد و ارشاد قانونی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه متخلفان بازار با ایجاد فشار اقتصادی زمینه بدبینی را در جامعه ایجاد می‎کنند، خاطرنشان کرد: برخورد با آنها زمینه را برای اصلاح بازار و تحقق بازار اسلامی مهیا می‎کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان یادآور شد: خوشبختانه با توجه به تعاملات شکل گرفته فی مابین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و سازمان بسیج رسانه ۱۰ فعال رسانه‎ای عضو سازمان بسیج رسانه به عنوان بازرس افتخاری این نهاد اقتصادی منصوب شدند.

وی گفت: با اجرای این طرح در خصوص پیشگیری از تخلفات واحدهای صنفی و افزایش بی‎رویه قیمت‎ها و فعال کردن نظارت بر بازار، از توان اصحاب رسانه متعهد و دلسوز استفاده می‎شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.