• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

شرکت بیش از ۳ هزار نفر نیروی امنیتی و ترافیکی در طرح نوروزی زنجان

  • کد خبر : 29212
  • 26 اسفند 1393 - 8:29
شرکت بیش از ۳ هزار نفر نیروی امنیتی و ترافیکی در طرح نوروزی زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به تعداد نیروهای امنیتی، ترافیکی و انتظامی شرکت کننده در طرح نوروزی گفت: بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نفر روز نیروی امنیتی و ترافیکی در طرح نوروزی شرکت می‌کنند. سردار علیرضا صالحی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ماموریت […]

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به تعداد نیروهای امنیتی، ترافیکی و انتظامی شرکت کننده در طرح نوروزی گفت: بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نفر روز نیروی امنیتی و ترافیکی در طرح نوروزی شرکت می‌کنند.

سردار علیرضا صالحی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ماموریت تسهیل سفرهای نوروزی را دارند، اظهار داشت: ۵۰ تیم پلیس راه در راه‌های اصلی و فرعی در ایام نوروز مستقر هستند.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های اورژانس مستقر شده در زمان اجرای طرح نوروزی ابراز کرد: ۳۷ پایگاه اورژانس با ۲۸۷ نفر نیرو و ۷۵ خودرو در طرح نوروزی شرکت دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی نیز در ۲۸ نقطه از استان مستقر شده است، تصریح کرد: ۱۵۰ اکیپ اداره‌کل راه و شهرسازی با ۲۲۶ دستگاه سبک و سنگین آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان نیز با ۱۴ پایگاه ثابت و سیار با ۸ خودرو نجات و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت به همراه تیم زنده یاب در کنار نیروی انتظامی حضور فعالی در طول اجرای طرح نوروزی دارند.

سردار صالحی با اشاره به ۱۱۰ خودروی گشت زنی در سطح شهر در ایام نوروز یادآور شد: ۱۳ ایستگاه و کانکس نوروزی از سوی پلیس در طول شبانه روز که شامل ۶۰ نفر نیرو بوده در سطح شهر مستقر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌های نوروزی اقداماتی همچون آدرس دهی هتل‌ها، داروخانه‌های شیفت، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی به گردشگران و مسافران نوروزی انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در طول اجرای طرح نوروزی یک هزار و ۳۰۰ نفر روز گشت زنی خودرویی انجام می‌شود، تاکید کرد: در صورت نبود پاسگاه از کانکس‌ها به صورت سیار استفاده می‌شود.

وی به فعالیت درون شهری ۷۰۰ نفر روز نیروی پلیس اشاره کرد و افزود: ۷۸۰ نفر روز موتور سوار نیز در سطح شهر با انجام گشت زنی برای تسهیل در امور ترافیکی فعلیت می‌کنند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه تفاوت برنامه‌های امسال با سال‌های گذشته در این است که امسال مردم حضور فیزیکی ماموران پلیس را کم‌تر در سطح شهر مشاهده می‌کنند، ابراز کرد: گشت‌زنی در سطح شهر به صورت غیرمحسوس و محسوس و با لباس شخصی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح نوروزی در قالب قرارگاه نوروزی امام علی‌(ع) انجام می‌شود که متشکل از ۶ کمیته مختلف است.

وی از آغاز به کار نیروهای پلیس افتخاری در استان خبر داد و یادآور شد: این نیروها کاورهای مشخصی داشته و در حوزه اطلاع رسانی و اقدامات پلیسی در پایین‌ترین سطح فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=29212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.