• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان اعلام شد

  • کد خبر : 82670
  • 21 بهمن 1402 - 13:25
مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یک بار دیگر حضور شکوه، عظمت وحدت و اتحاد ملت ایران بر جهانیان ثابت خواهد شد گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های زنجان اعلام شد.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه ۲۲ بهمن یعنی حضور ملت ایران برای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی مرگ استکبار و خروش مردمانی از جنس اخلاص و غیرت که هر ساله جهان نظاره‌گر این اجتماع مردمی است گفت: امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی خانوادگی برگزار می‌شود و همه در این جشن ملی حضور پر رنگ خواهند داشت.

وی افزود: در این راستا مسیرهای راهپیمایی به وسیله عوامل مربوطه در زنجان تعیین و مشخص شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در شهرستان زنجان مسیر اول از چهارراه امیر کبیر تا میدان انقلاب ساعت ۱۰ صبح در نظر گرفته شده و مسیر دوم از میدان آزادی تا میدان انقلاب ساعت ۱۰ صبح است و سخنران مراسم، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی هستند.

وی روزهای ۱۲، ۲۱ و ۲۲ بهمن را مهم‌ترین مناسبات دهه فجر اعلام کرد و افزود: برنامه‌های متناسب با این ایام از جمله تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، نواخته شدن زنگ انقلاب، طنین‌انداز شدن بانگ الله‌اکبر، نورافشانی و برگزاری راهپیمایی همه ساله برگزار می‌شود و امسال هم برای برگزاری آن‌ها به بهترین روش برنامه‌ریزی می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر تأکید کرد: مهمترین رویداد در جشن انقلاب سال ۱۴۰۲ برگزاری خانوادگی این جشن است که انتظار می‌رود اقشار مختلف و تشکل‌های مردمی حضور فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: چنانچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ ۲۲ بهمن مانند یک حکم قوی است زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت و الهی برای ملت ایران به صورت عملی تحقق یافت.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: امسال با تشکیل جلسه مقدماتی برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها دهه فجر اقداماتی انجام شده است که این برنامه‌ها چند هفته قبل در اولین جلسه ستاد دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه حجت‌الاسلام خاتمی، استاندار زنجان و کمیته‌ها به صورت تقسیم‌بندی شده ارائه شد.

وی اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را ناامید خواهد کرد چرا که آنها برای عدم حضور مردم تبلبغات می‌کنند و حضور مردم همیشه در صحنه انقلاب نقشه‌های شوم آنها را به لطف خدا نقشه بر آب خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.