• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

۲۸ مانور زلزله و بلایای طبیعی در زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 21393
  • 14 مهر 1393 - 12:56
۲۸ مانور زلزله و بلایای طبیعی در زنجان برگزار می‌شود

مدیر‌کل بحران استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ۲۸ مانور با هدف کلی عزم ملی، تدابیر پیشگیرانه، امید و ایمنی در بلایای طبیعی در استان زنجان برگزار می‌شود. صفی‌الله کرامتی اظهار کرد: ۸ مانور از ۲۸ مانور زلزله و بلایای طبیعی با مشارکت کارگرو‌ه‌های تخصصی استان برگزار […]

مدیر‌کل بحران استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ۲۸ مانور با هدف کلی عزم ملی، تدابیر پیشگیرانه، امید و ایمنی در بلایای طبیعی در استان زنجان برگزار می‌شود.

صفی‌الله کرامتی اظهار کرد: ۸ مانور از ۲۸ مانور زلزله و بلایای طبیعی با مشارکت کارگرو‌ه‌های تخصصی استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگروه تخصصی حمل و نقل شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان با مشارکت فرمانداران شهرستان‌های ابهر و خرمدره در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

مدیر‌کل بحران استان زنجان از رزمایش طرح محب با همکاری فرماندار خرمدره و سازمان بهزیستی استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: به دلیل زلزله خیز بودن شهرستان خدابنده مانور زلزله با همکاری کارگرو‌ه‌های تخصصی مخاطرات زلزله، لرزش ابنیه و ساختمان و فرماندار شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عبور کامیون‌های حامل مواد سوختی از شهرستان سلطانیه و احتمال خطر انفجار کامیون‌های یاد شده، کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی با همکاری فرماندار سلطانیه در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی مانور برگزار می‌کنند.

کرامتی از برگزاری مانور سیل و طغیان در رودخانه‌ها، مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب با همکاری کارگروه‌های تخصصی این حوزه و فرماندار شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: رزمایش بهداشت و درمان با هماهنگی فرمانداری ایجرود و گروه‌های تخصصی به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ۲ رزمایش در شهرستان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رزمایش امداد و نجات با همکاری فرمانداری زنجان و رزمایش ترافیک شهری با مشارکت شهرداری زنجان و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار می‌شود.

مدیر‌کل بحران استان زنجان تصریح کرد: مانور خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی با همکاری فرمانداری شهرستان طارم و کارگرو‌ه‌های تخصصی این حوزه در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۳۵ همایش ویژه هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در سراسر استان زنجان خبر داد و گفت: همایش مدیریت بحران‌های شهری ۲۲ مهرماه با حضور مسئولان ذیربط و کارشناسان این حوزه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

کرامتی افزود: در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ۴۵ کلاس آموزشی با موضوع امداد و نجات، مدیریت بحران و غیره در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.