• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

اصحاب رسانه زنجان،ارزش‌ های دفاع مقدس را با قلم خود زنده نگه ‌می دارند

  • کد خبر : 20977
  • 02 مهر 1393 - 9:52
اصحاب رسانه زنجان،ارزش‌ های دفاع مقدس را با قلم خود زنده نگه ‌می دارند

اصحاب رسانه استان زنجان بر خود وظیفه می دانند، در تبیین ارزش‌ های والای انقلاب در بین نسل جدید ارزش‌ های دفاع مقدس را با قلم خود زنده نگه ‌دارند. سازمان بسیج رسانه استان زنجان با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام اسلامی، […]

اصحاب رسانه استان زنجان بر خود وظیفه می دانند، در تبیین ارزش‌ های والای انقلاب در بین نسل جدید ارزش‌ های دفاع مقدس را با قلم خود زنده نگه ‌دارند.

سازمان بسیج رسانه استان زنجان با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام اسلامی، امام خمینی (ره) و جانبازان و ایثارگران این عرصه تاکید کرده است.

ما در جنگ، انقلابمان را به جهان صادر کردیم ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، امام خمینی(ره)

در این بیانیه آمده است،دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ‌ترین و بارزترین برهه‌ های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می ‌درخشد. دفاعی که با تکیه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان امام خمینی(ره)، هیمنه پوشالی ابرقدرت‌ ها را درهم شکستند و با نمایش قدرت ایمان به خداوند، نقطه عطفی دیگر را در تاریخ ایران و جهان رقم زدند.

ملت ایران که توانست در مقابل زیاده خواهی ها و تجاوزگری های استکبار جهانی باتمام قد همچون کوه استوار ایستادگی کند، در سایه اتکا به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهایی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است، با دست خالی ولی با دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با اهریمنان و استکبار جهانی خم به ابرو نیاورده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورد.

در ادامه این بیانیه آمده است،امروز ایران اسلامی با گذر از بحران ‌های سالهای اول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و فتنه های داخلی و خارجی متعدد، با قرار گرفتن در روند توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف، در دهه‌ چهارم انقلاب با تأسی به اسوه‌ های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس‌ هایی که در مکتب جهادی امام خمینی عزیز(ره) آموخته است،‌ در مواجهه با فشارهای مختلف نظام سلطه جهانی با اقتدار و صلابت، دنیای مستکبران را به چالش کشانده و با ظرفیت و توانمندی‌ های سرشار نیروهای مسلح خود و هوشمندی مردم، خود را برای رویارویی احتمالی با هرگونه تهدید، ‌تجاوز و تعرض آماده کرده و الگویی کارآمد را در مقابل دیدگان جهانیان قرار داده است.

اصحاب رسانه استان زنجان به یاد خون نگارانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با قلم های خود رسالت مقدس اطلاع رسانی را رها نکردند و عکاسانی که با دوربین های خود لحظه لحظه رشادت ها را ثبت کردند و شهید شدند،بر خود وظیفه می دانند، در برگزاری باشکوه مراسم دفاع مقدس علاوه بر تبیین ارزش‌ های والای انقلاب در بین نسل جدید و همدردی با خانواده شهدا نقش موثری در حفظ آرمان‌ های انقلاب به ویژه شهادت داشته و ارزش‌ های دفاع مقدس را با قلم خود زنده نگه ‌دارند.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.