• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

عامل انتحاری اعضای تناسلی اش را برای حوریان بهشتی محافظت می کرد!+ عکس

  • کد خبر : 6126
  • 06 آبان 1392 - 23:26

از نمونه های بارز شستشوی فکری و عقیدتی عوامل انتحاری که گاه و بی گاه منجر به حوادث دلخراش و ضدانسانی میگردد این است که این آدم‌ها به لحاظ فهم دینی و اعتقادی بسیار پایین هستند و هیچ اطلاعی از اعتقادات اسلام ندارند، لذا گروهک های ضد اسلامی از این جهل استفاده می‌کند . نمونه […]

از نمونه های بارز شستشوی فکری و عقیدتی عوامل انتحاری که گاه و بی گاه منجر به حوادث دلخراش و ضدانسانی میگردد این است که این آدم‌ها به لحاظ فهم دینی و اعتقادی بسیار پایین هستند و هیچ اطلاعی از اعتقادات اسلام ندارند، لذا گروهک های ضد اسلامی از این جهل استفاده می‌کند . نمونه زیر یکی از ابلهانه ترین استدلالات این عامل انتحاری است که خود را نزدیک به همخوابگی با حوریان بهشتی میداند غافل از اینکه سرانجامی جز کشته شدن مردم بی گناه و عاقبتی جز آتش جهنم ندارد.

بعد از بازرسی دقیق بدنی از او به جسمی عجیب از جنس تیتانیوم که در برابر انفجار مقاوم است، برخورد کردند که اعضای تناسلی اش را احاطه کرده بود.

در شبکه های اجتماعی تصویر مردی منتشر شد که گفته شده از عوامل انتحاری افغانستان است که از طالبان تبعیت می کند.


به گزارش نبض سحر به نقل از ادیان نیوز، او در حالی که سعی داشت در بازاری شلوغ و مملو از زنان و کودکان، خود را منفجر کند، قبل از اقدام به انفجار، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

و داستان اینجا کامل می شود که:
بعد از بازرسی دقیق بدنی از او به جسمی عجیب از جنس تیتانیوم که در برابر انفجار مقاوم است، برخورد کردند که اعضای تناسلی اش را احاطه کرده بود.

زمانی که افسر بازپرس علت را جویا شد، وی در جواب اظهار داشت: که این محافظ را برای سلامتی اعضای تناسلی ام از انفجار گذاشتم تا هنگام همخوابی با ۷۲ حوریه بهشتی، با مشکلات جنسی رو به رو نشوم!

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.