• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
3

۲۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج شهرستان خرمدره اجرا می شود

  • کد خبر : 82008
  • 29 آبان 1402 - 15:19
۲۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج شهرستان خرمدره اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره از اجرای 200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پشتوانه انقلاب و بازوی توانمند رهبری است و این قدرت عظیم در تمام عرصه‌ها نقش فعال و تاثیرگذاری دارد.

وی گفت: جهت بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و برای تبیین جایگاه و نقش آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است؛  امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده و دشمنان را دربسیاری از عرصه‌ها زمین گیر کرده است.

سلیمی گفت: حضرت اقا در رابطه با سردار سلیمانی فرمودند سردار سلیمانی یک مکتب است ،نشات گرفته از مکتب امام و مکتب امام برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و مکتب عاشورا برگرفته از مکتب رسول مکرم اسلام است .

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج ۲۰۰ برنامه در شهرستان خرمدره اجرا می شود،خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، اجتماع دختران حاج قاسم ،اکران فیلم، غبار روبی مزار شهدا، گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم آذر، حضور گسترده بسیجیان در مصلای نماز جمعه، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و دیدار با امام جمعه برخی از این برنامه ها است.

سلیمی ادامه داد: برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه ها، نشست های سبک زندگی، افتتاح پروژه های عمرانی بسیج سازندگی از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان خرمدره می باشد.

 

وی با اشاره به خدمات عظیم بسیج سازندگی در شهرستان گفت: پروژه ابرسانی اب به باغدره با مشارکت خیریین و دهیاران  به طول ۴کیلومتر با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان ،ترمیم و نوسازی اب شرب اردجین به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۰۰میلیون تومان با مشارکت خیرین، زیبا سازی مدرسه مرصاد، مرمت یک باب منزل محرومین توسط گروه جهادی شهید صیاد شیرازی از اقدامات بسیج سازندگی است.

سلیمی همچمین توزیع ۸۰۰بسته بسته معیشتی توسط گروه های جهادی به ارزش حدودی ۶۴ میلیون تومان،تهیه توزیع ۲۵۰بسته گوشت،طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد ۲۷۰۰پرس،ویزیت رایگان در مناطق محروم توسط گروه جهادی پزشکی ۴۹نفر،توزیع رایگان دارو و کمک هزینه درمان ۲۰۶مورد،کمک به محرمین ۵۴ میلیون تومان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحبه خرمدره با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، یادآور شد: نهادینه شدن تفکر بسیجی در کشور نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه به‌ ویژه تهاجم فرهنگی علیه کشورمان که طی سالیان اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته، خواهد داشت.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.