• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3

آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان

  • کد خبر : 81946
  • 21 آبان 1402 - 10:31

 زنجان رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابهر از آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، حد فاصل نورین تا پلیس راه خبر داد.  علی اصغر عطوفی  ، با اشاره به پروژه تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، عنوان کرد: تعریض و ارتقای جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان حدفاصل نورین تا پلیس راه به طول بیش از ۳ کیلومتر و عرض ۱۰.۵ […]

آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان

 زنجان رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابهر از آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، حد فاصل نورین تا پلیس راه خبر داد.

 علی اصغر عطوفی  ، با اشاره به پروژه تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، عنوان کرد: تعریض و ارتقای جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان حدفاصل نورین تا پلیس راه به طول بیش از ۳ کیلومتر و عرض ۱۰.۵ متر را شامل می‌شود.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برشمرد و تصریح کرد: این پروژه که یکی از مطالبات مردمی نیز به شمار می‌رود با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

عطوفی با یادآوری اینکه سالانه از این جاده افزون بر ۶۰۰ هزار تردد خوردویی انجام می‌شود که ۴۰ درصد آن وسایط نقلیه سنگین و ترانزیتی هستند، متذکر شد: تعریض و ایمن‌سازی این مسیر در کاهش سوانح رانندگی و بهبود ایمنی تردد اهالی ۵ روستا نیز موثر است.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ابهر تصریح کرد: برای اجرای طرح تعریض در محور ابهر تاکستان، بیش از ۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر، کامیون، آبپاش، لودر و غلطک به طور تمام وقت مشغول کار هستند.

وی با توضیح اینکه محور ابهر_تاکستان به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی مهم محسوب می‌شود و ۵ روستای نورین، قروه، قجر، قمچ‌آباد و توده‌بین نیز در این محور قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعریض این محور، شاهد تردد ایمن و روان در این معبر مهم و پرتردد شهرستان باشیم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.