• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
6

۳۱۳میلیارد ریال سهم شهرستان خرم‌دره از اعتبارات ارزش‌افزوده استانی

  • کد خبر : 81832
  • 13 آبان 1402 - 9:21
۳۱۳میلیارد ریال سهم  شهرستان خرم‌دره  از اعتبارات ارزش‌افزوده استانی
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: واریز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده به حساب شهرداری‌ و دهیاری‌های استان زنجان در شش ماهه اول سال محقق شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: واریز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده به حساب شهرداری‌ و دهیاری‌های استان زنجان در شش ماهه اول سال محقق شد.

فیروز شکوری   با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریورماه حدود ۵۰۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان زنجان از محل اعتبارات ارزش‌افزوده واریز شده است، اظهار کرد: این اعتبارات با همکاری مردم استان زنجان پرداخت شده است و در راستای خدمت‌رسانی بهتر به همشهریان و صرف پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری در سطح استان می‌شود.

وی افزود: از این مبلغ بیش از ۲۴۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان زنجان، حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان ابهر، ۳۱۳ میلیارد ریال سهم شهرستان خرم‌دره، در حدود ۱۷۰ میلیارد ریال متعلق به شهرستان ایجرود، بیش از ۷۵۷ میلیارد ریال برای شهرستان خدابنده، بالغ بر ۱۴۱ میلیارد ریال سهم شهرستان سلطانیه، بیش از ۲۱۴ میلیارد ریال برای شهرستان طارم و بیش از ۱۸۱ میلیارد ریال به حساب شهرستان ماهنشان واریز شده است.

گفتنی است از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش‌افزوده، به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

و از ۶۰۰۰ میلیارد ریال واریزی به حساب شهرداری و دهیاری‌های استان بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و عشایر شهرستان زنجان واریز شده است.

انتهای پیام/منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.