• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
9

راهپیمایی ۱۳ آبان نماد اقتدار ملت ایران و از مظاهر مبارزه با استکبار جهانی است

  • کد خبر : 81822
  • 12 آبان 1402 - 14:45
راهپیمایی ۱۳ آبان نماد اقتدار ملت ایران و  از مظاهر مبارزه با استکبار جهانی است
سرهنگ پاسدار  محمد حسین سلیمی گفت: راهپیمایی 13 آبان نماد اقتدار ملت ایران و از مظاهر مبارزه با استکبار جهانی است
سرهنگ پاسدار  محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان با اشاره به نقش حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف داخلی کشور در زمینه دفع توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: : این روز فرصت مغتنمی است تا با روشنگری و جهاد تبیین ابعاد توطئه‌ها و اقدامات سوء و ضد بشری استکبارجهانی علیه ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان بیان شود.
وی تصریح کرد: ۱۳ آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز نام‌گذاری شد تا نام و راه دانش‌آموزانی که در مسیر مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند، ادامه پیدا کند، امام راحل بعد از  تسخیر لانه جاسوسی  آن را انقلابی بزرگ نامیدند و لقب شیطان بزرگ را نیز به آمریکا دادند که بیانگر اهمیت این اقدام است.
فرمانده سپاه خرمدره گفت: جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و فراگیر شدن جریان های استکبار ستیز در منطقه و جهان بوده اند و حضور فعال آنان در این عرصه همچنان استمرار دارد.
سلیمی  گفت: ملت ما به همه مردم جهان نشان دادند که می‌شود با ابرقدرت‌ها و چپاولگران مبارزه و آنان را از کشور بیرون کرد و عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آورد.
 وی ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان گفت: اقشار مختلف مردم به‌ ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان همانند سال‌های گذشته حضوری پرشوری در این راهپیمایی داشته باشند و با حضور حماسه ای خود  انزجار خود را استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی  اعلام می داریم.
لازم به ذکر است راهپیمایی روز ۱۳ آبان در خرمدره ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.