• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
6

هدیه ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو اهتزار پرچم ایران بود

  • کد خبر : 81816
  • 10 آبان 1402 - 12:46

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بزرگترین هدیه ورزشکاران حاضر در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین این بود که پرچم ایران را به دفعات بالا برده و تاریخ‌سازی کردند و مهم‌تر اینکه ایران پس از سال‌ها در این رقابت‌ها در جایگاه دوم ایستاد. جواد بازرگان شهر امروز (۹ آبان‌ماه) در آیین استقبال از افتخارآفرینان […]

هدیه ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو اهتزار پرچم ایران بود

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بزرگترین هدیه ورزشکاران حاضر در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین این بود که پرچم ایران را به دفعات بالا برده و تاریخ‌سازی کردند و مهم‌تر اینکه ایران پس از سال‌ها در این رقابت‌ها در جایگاه دوم ایستاد.

جواد بازرگان شهر امروز (۹ آبان‌ماه) در آیین استقبال از افتخارآفرینان چهارمین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین، اظهار کرد: ۲۱۰ ورزشکار ایرانی در مسابقات پاراآسیایی حضور داشتند که سهم ورزشکاران اعزامی استان کسب ۲ مدال ارزشمند برنز بود. ورزشکاران زنجانی نیز به سهم خود در مسابقات پارآسیایی چین افتخارآفرینی کردند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات محسن بیگدلی، ورزشکار زنجانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بود که مدال برنز بر گردن آویخت. هم‌چنین رویا سلطانی، دیگر ورزشکار زنجانی در رشته پاراقایقرانی مدال برنز کسب کرد.

این مسئول ادامه داد: کسب سهمیه پارالمپیک رشته پاراتیراندازی توسط «رقیه شجاعی» در مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین از دیگر افتخارات ورزشکاران زنجانی در این رقابت‌ها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در مجموع ۹ بازیکن و مربی از استان زنجان در قالب تیم ملی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین اعزام شده بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲ نفر به عنوان داور و مربی و مابقی نیز ورزشکار بودند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.