• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5

جمع آوری ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در خرمدره

  • کد خبر : 81811
  • 10 آبان 1402 - 12:32
جمع آوری ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در خرمدره
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره گفت: از ابتدای امسال میزان صدقات جمع آوری شده از صندوق های صدقات به مبلغ 700 میلیون تومان می باشد.

محسن داوودی در گفتگو با نبض سحر با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۳۸ سرفصل برای جامعه هدف خدمت‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر کمک به نیازمندان به صورت موردی و تک‌خدمتی و چندخدمتی نیز برای مراجعان نیازمند خدمت ارائه می‌دهد و هر آنچه که مورد نیاز محرومان باشد ورود پیدا می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه   یک هزار و ۵۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند  انجام می شود افزود: امسال در بحث ایتام دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خیرین شهرستان به ایتام کمک کرده‌اند که این کمک‌ها به طور مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره با اشاره به اینکه ۴۸۲ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این مجموعه هستند گفت: امسال  ۲۰۵ میلیون  تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، مورد حمایت کمیته امداد خرمدره اختصاص یافت.

داودی همچنین با اشاره به ارائه وام های خودکفایی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی با ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند آنها  خودکفا می‌کندو در همین راستا امسال به ۴۴۶ نفر وام خودکفایی پرداخت شده است که با حساب دیگر وام های پرداخت شده به مددجویان ، کل وام های پرداختی به ارزش ۷ میلیارد و هفتصد میلیون تومان می باشد.

وی با اشاره به کمک های تعمیرات منازل مددجویان گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات تعمیرات، احداث و تکیمل  مسکن مددجویان هم اقدامات خوبی را انجام داده است که از ابتدای سال برای ۳۸ خانوار این خدمات ارائه شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره گفت: از ابتدای امسال میزان صدقات جمع آوری شده از صندوق های صدقات به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان می باشد.

داودی  با اشاره به اینکه عمده هدف جمع‌آوری صدقات مردمی محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم بزرگوار و خیر شهرستان خرم‌دره همکاری بسیار خوبی در راستای پرداخت صدقه با کمیته امداد این شهرستان دارند.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.