• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
6

سفر وزیر اطلاعات به استان زنجان

  • کد خبر : 76345
  • 10 اردیبهشت 1398 - 22:53
سفر وزیر اطلاعات به استان زنجان

وزیر اطلاعات ضمن تشکر از عزم مسؤولان برتقویت این اراده برای کمک به مردم تاکید کرد . به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، در آغاز این سفر علوی وزیر اطلاعات با حجت‌الاسلام خاتمی امام جمعه و حقیقی استاندار زنجان دیدار کرد.در این دیدار حجت الاسلام خاتمی ضمن قدردانی […]


وزیر اطلاعات ضمن تشکر از عزم مسؤولان برتقویت این اراده برای کمک به مردم تاکید کرد .

سفر وزیر اطلاعات به استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، در آغاز این سفر علوی وزیر اطلاعات با حجت‌الاسلام خاتمی امام جمعه و حقیقی استاندار زنجان دیدار کرد.در این دیدار حجت الاسلام خاتمی ضمن قدردانی از تلاش تمامی نیروهای مسلح و سربازان گمنام، استان زنجان را یکی از استان‌های امن کشور دانست.

امام جمعه زنجان در ادامه افزود: مسؤولین باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات  رهبر معظم انقلاب  تلاش کنند تا مشکلات مردم را حل کنند.

وی همچنین به سیل اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق  بار دیگر ثابت کرد مردم کشور ما با مهربانی و کمک به هم نوع هیچگاه همدیگر را فراموش نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام علوی هم در این دیدار از نقش مثبت و تقویت عزم و اراده مسؤولان  در راستای کمک به مردم تشکر کرد و گفت: استان زنجان از نظر دینی، سخت کوشی و دانش پروری سرآمد است.

استاندار زنجان نیز در جلسه شورای اداری با اشاره به روز ملی خلیج فارس و روز شوراها و تبریک روز کارگر و معلم گفت: کارگران و معلمان نقش کلیدی در جامعه دارند.

حقیقی افزود: مردم و مسؤولان در این برهه از زمان وظایف سنگینی برعهده دارند که اگر هر کس بدرستی به وظایف خود عمل کند، آسایش و آرامش جامعه به خوبی حفظ می شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در ۴۰ سال گذشته شبانه روزی تلاش می‌کند تا به اهداف شوم خود برسد، گفت: تلاش مردم و مسؤولان و حرکت طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب آرامش را درک شور ایجاد کرده است .

استاندار زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح و سربازان گمنام حافظان جامعه هستند، افزود: فداکاری‌های سربازان گمنام امروز امنیت را به استان و کشور به ارمغان آورده  است.و

وی همچنین به سیل اخیر و همراهی مردم و مسؤولان هم اشاره کرد و گفت: استان زنجان با تلاش شبانه‌روزی مسؤولان به ویژه اطلاع‌رسانی به موقع و شایسته صدا و سیمای مرکز زنجان توانست از کنار حوادث به خوبی و بدون برجا گذاشتن خسارت عبور کند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=76345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.