• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
8

تمام راههای روستائی شهرستان آسفالت است/ پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه زیرگذر جمال‌الدین خرمدره

  • کد خبر : 57968
  • 09 بهمن 1395 - 13:36
تمام راههای روستائی شهرستان آسفالت است/ پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه زیرگذر جمال‌الدین خرمدره

مسئول اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خرم دره گفت:به برکت انقلاب اسلامی تمام راه های روستائی شهرستان آسفالت شده است که به اصطلاح “راه سبز” گفته می شود.

علیرضا وقفچی در گفت‌وگو با نبض سحر گفت: از مهم‌ترین مأموریت‌های اداره راهداری می توان به  حفظ و ارتقای ایمنی جاده‌ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و عملیات روکش آسفالت و بهسازی جاده‌ها و پاکسازی حریم راه‌ها را  نام برد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این اداره با ۱۶دستگاه انواع ماشین آلات سبک ،نیمه سنگین و سنگین و تجهیزات لازم آماده خدمت رسانی به مردم و شهروندان شریف شهرستان و هموطنان است، اظهارکرد: شهرستان خرم دره با ۲۵ کیلومتر ترازیت که  ۸ کیلومتر  آن چهار بانده است  و ۲۰ کیلومتر راه اتوبان  و بالغ بر ۱۱۵ کیلومتر راه روستایی را پوشش می دهد که در این راستا تلاش جامعه راهداران همواره برحفظ و نگه داشت این راه ها بوده است که این عزیزان دور از خانه و خانواده در جهت ایمنی سفرها ،امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راهها تلاش می کنند.

مسئول اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خرم دره گفت: به برکت انقلاب اسلامی تمام راه های روستائی  شهرستان آسفالت شده است که به اصطلاح “راه سبز” گفته می شود.

وقف چی  در خصوص تردد ماشین آلات سنگین  در راه های روستائی گفت: در راه های روستائی با  تردد  ماشین آلات سنگین با بار اضافی موجب  خسارت زدن به راهها می شود.

وی در خصوص روکش آسفالت و آسفالت  جاده ها گفت:  ۱۷ کیلومتر راه روستائی  آسفالت و  روکش آسفالت با اعتباری بالغ  بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است و  در جاده های  ترانزیت هم بالغ بر پنج میلیارد تومان در بحث روکش آسفالت هزینه شده است.

این مقام مسئول در خصوص پل ورودی کمربندی گفت:  زیرگذر جمال‌الدین خرمدره به منظور برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز  در حال احداث  است و تا به امروز این پروژه  پیشرفت ۲۵ درصدی داشته است .

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.