• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
4

حوزه گردشگری شهرستان خرم دره مغفول مانده است/ معضلات شهرستان با انداختن مشکلات به گردن همدیگر توسط مسئولان حل نمی شود

  • کد خبر : 56722
  • 14 دی 1395 - 8:38
حوزه گردشگری  شهرستان خرم دره مغفول مانده است/ معضلات شهرستان با انداختن مشکلات به گردن همدیگر توسط مسئولان حل نمی شود

فرماندار خرمدره گفت: متاسفانه حوزه گردشگری در شهرستان خرم دره نیز مانند سایر نقاط کشور مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در جلسه ستاد دائمی خدمان سفر و صیانت از میراث فرهنگی شهرستان   با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه گردشگری عنوان کرد: حوزه گردشگری یکی از پردرآمد ترین بخش های هر کشور محسوب می شود.

وی  در ادامه با تأکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته از گردشگری به عنوان صنعت توریسم یاد می شود، افزود : از این حوزه به دلیل اینکه دارای درآمد زایی بالا برای کشورها است به عنوان صنعت یاد می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره با بیان اینکه کشور ایران جزو  ۶کشور برتر درحوزه گردشگری جهان است ،عنوان کرد: متاسفانه حوزه توریسم در کشور ما مورد غفلت واقع شده است و ایران درجذب گردشگر جزو کشورهای بالای ۱۰۰ قرار دارد.

  محمدی با تاکید بر اینکه شهرستان خرم دره دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر از جمله کوچه باغ های سحرآمیز و تپه های قدیمی است، اظهار کرد: متاسفانه حوزه گردشگری در شهرستان خرم دره نیز مانند سایر نقاط کشور مورد غفلت واقع شده است.

رئیس ستاد دائمی خدمان سفر شهرستان خرم دره با بیان اینکه مجتمع غزال یکی از پتانسیل های شهرستان درحوزه گردشگری به شمار می رود، تاکید کرد: باید آسیب شناسی لازم در زمینه مشکلات مجموعه غزال صورت گیرد و این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

  محمدی در ادامه اظهار کرد: با انجام بسیاری از کارهایی همچون فراهم سازی مناسب اسکان و سایر خدمات می توان رفاه و آرامش مورد نیاز را برای مسافران فراهم کرد و با این کار رضایتمندی مسافران و گردشگران به دست می آید وسبب می شود که آنان در سایر مناسبت های طول سال تشویق به سفر مجدد به شهرستان را در برنامه های خود داشته باشند.

وی  از فرافکنی به عنوان سم مهلک دستگاه های اجرایی یاد کرده و افزود: با فرافکنی و انداختن مشکلات به گردن همدیگر معضلات شهرستان برطرف نمی‌شود بلکه حل این معضلات در گرو همکاری همدلی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

 محمدی با اشاره به اینکه هر یک از ادارات باید در مناسبت های ملی و مذهبی طول سال به سهم خود در تزئین شهر حرکت کنند ،تاکیدکرد: در زمینه توسعه گردشگری ،تمام ادارات شهرستان بایدبا هم تعامل و همکاری داشته باشند و در جهت هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت های موجود گام بردارند.

فرماندارشهرستان خرم دره با تاکید بر ساماندهی سرویس های بهداشتی در سطه شهر ، مساجد و نمازخانه ها و جایگاه های سوخت درشهرستان از ادارات  خواست حفاری های غیر ضروری در ایام عید و تعطیلات نوروزی ( ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ ) صورت نگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره ضمن تشکر از فعالیت های شهرداری، تاکید کرد: زیبا سازی عوارضی خرم دره باید مد نظر شهرداری قرار گیرد و شهرداری در این زمینه طرح‌های لازم را ارائه دهد .

در ادامه این جلسه نیز آبیان رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خرم دره از فعالیت چند مسافرخانه بدون مجوز در سایت شهرستان خبر داد و افزود: در این خصوص نیروی انتظامی رایزنی لازم برای تعطیلی آن صورت گرفته است.

اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خرم دره با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ هزار بروشور در سطح شهرستان در ایام نوروز در میان مسافران توزیع شد اظهار کرد: چاپ و توزیع این بروشورها امسال نیز در دستور کار قرار دارد که با همکاری اعضای ستاد به ویژه جمعیت هلال احمر در ایام عید و تعطیلات نوروزی درمجل مجتمع خدماتی و رفاهی هتل غرال خرم دره بین مسافرین و گردشگران توزیع خواهد شد.

در ادامه این جلسه نیز هر یک از دستگاههای اجرایی شهرستان به تشریح برنامه های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن تشکر از فرمایشات واقع بینانه جناب آقای مهندس محمدی فرماندار محترم و پرتلاش شهرستان خرم دره، بنظر می رسد آماده سازی و آسقالت ۱۸ کیلومتر از راه بازگشائی شده ولی خاکی و باقیمانده از کل ۷۵ کیلومتر راه خرم دره به لوشان در تامین نظر جناب فرماندار در رابطه با توسعه صنعت گردشگری شهرستان خرم دره نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.