• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

گوشت در زنجان گران شد؛ مصرف مرغ زیاد

  • کد خبر : 74734
  • 08 شهریور 1397 - 16:22
گوشت در زنجان گران شد؛ مصرف مرغ زیاد

افزایش قیمت گوشت گرم به بیش از ۵۰ هزار تومان در زنجان در مصرف مردم تاثیر بسزایی داشته است؛ به طوری که برخی از شهروندان مصرف مرغ را جایگزین آن کرده‌‌اند؛ مرغی که قیمت آن به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ از هفته‌های گذشته قیمت گوشت گرم […]

افزایش قیمت گوشت گرم به بیش از ۵۰ هزار تومان در زنجان در مصرف مردم تاثیر بسزایی داشته است؛ به طوری که برخی از شهروندان مصرف مرغ را جایگزین آن کرده‌‌اند؛ مرغی که قیمت آن به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ از هفته‌های گذشته قیمت گوشت گرم در زنجان روند صعودی داشته و به بالاتر از ۵۰ هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت گوشت گرم در زنجان در مصرف مردم تاثیر بسزایی داشته است؛ به طوری که برخی از شهروندان مصرف مرغ را جایگزین آن کرده‌‌اند.

سید ناصر رمضانلو رئیس اتحادیه مرغ؛ تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان در همین باره به خبرنگار فارس گفت: طی روزهای گذشته قیمت مرغ گرم افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه مرغ؛ تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت کنونی مرغ گرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است؛ تصریح کرد: با وجود افزایش قیمت مرغ گرم؛ مصرف آن تغییری نکرده است؛ چرا که همراستا با مرغ قیمت گوشت نیز افزایش یافته است؛ از همین رو به علت قیمت پایین‌تر مرغ گرم؛ مردم از این نوع گوشت استفاده می‌کند.

وی همچنین با ارائه آمار مقایسه‌ای قیمت مرغ گرم در زنجان و سایر استان‌ها افزود: قیمت مرغ گرم در هر استان کمی بالاتر یا پایین‌تر از سایر استان‌هاست؛ برای مثال قیمت زنجان از تبریز یا کردستان بالاتر و با گیلان تقریبا یکی است.

رمضانلو همچنین به میزان توزیع مرغ گرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود افزایش قیمت مرغ گرم میزان توزیع آن روزانه ۱۵ تا ۱۷ تن بوده و همچون روزهای عادی است.

وی گفت: البته دولت نیز برای تنظیم بازار؛ توزیع مرغ منجمد توزیع مرغ گرم را در دستور کار قرار داده است که قیمت آن هم ۶ هزار و ۷۵۰ تومان است.

رئیس اتحادیه مرغ؛ تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان درباره قیمت تخم‌مرغ و نوسانات آن نیز گفت: امروز قیمت تخم‌مرغ با شانه در زنجان کیلویی ۱۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=74734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.