• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

نه تدبیر را در دولت روحانی می‌بینیم و نه امید را در مردم/ رئیس جمهور نباید کار را به اینجا می‌رساند

  • کد خبر : 74703
  • 06 شهریور 1397 - 9:47

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی و عملکرد دولت گفت: نه تدبیر را در دولت روحانی می‌بینیم و نه امید را در مردم‏، و در این راستا دولتیها باید پاسخگو باشند.   محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رای منفی نمایندگان به ماندن کرباسیان […]

نه تدبیر را در دولت روحانی می‌بینیم و نه امید را در مردم/ رئیس جمهور نباید کار را به اینجا می‌رساند

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی و عملکرد دولت گفت: نه تدبیر را در دولت روحانی می‌بینیم و نه امید را در مردم‏، و در این راستا دولتیها باید پاسخگو باشند.

  محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رای منفی نمایندگان به ماندن کرباسیان در وزارت اقتصاد اظهار کرد: بنده خودم در این شرایط اعتقاد دارم که تا معرفی سرپرست و روی کار آمدن وزیر جدید اقتصاد و چینش تیم اقتصادی توسط وی ۶ یا ۷ ماهی کارها در این وزارتخانه دچار اختلال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ای کاش رئیس جمهور تدبیر بیشتری به خرج می‌داد، ابراز کرد: انتظارمان این بود که رئیس جمهور در خصوص تیم اقتصادی ورود می‌کرد تا کار به اینجا نمی‌کشید.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولتی‌ها باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی موجود باشند، خاطرنشان کرد: ما پیام مردم را رساندیم و تاکید کردیم که مردم در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارند.

وی با بیان اینکه باید تدبیری نسبت به وضعیت اقتصادی اندیشیده می‌شد که این کار انجام نشد، گفت: بنده به شخصه خودم بارها از تریبون مجلس استفاده کرده و تاکید کرده‌ام که مردم در گرفتاری و مشکلات اقتصادی قرار دارند.

عزیزی با اشاره به اینکه دولت باید حالت تدبیر به خود بگیرد، عنوان کرد: متاسفانه دولت فقط اسمش دولت تدبیر و امید است چرا که ما نه تدبیری از دولت می‌بینیم و نه امیدی در مردم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت تغییر رویه دهد، تصریح کرد: امیدواریم شرایطی را شاهد باشیم که هم مردم به تدبیر دولت پی ببرند و هم امیدشان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=74703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.