• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
4

رئیس صنعت و معدن استان زنجان: واردات کالاهای خارجی به استان زنجان کاهش یافته است

  • کد خبر : 34716
  • 26 خرداد 1394 - 11:15
رئیس صنعت و معدن استان زنجان: واردات کالاهای خارجی به استان زنجان کاهش یافته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی زنجان برای تقویت تولید داخلی بسیج شوند، گفت: واردات کالاهای خارجی به استان زنجان کاهش یافته است. به گزارش نبض سحر به نقل از خبرگزاری تسنیم، ناصر فغفوری در تور خبری صنعتی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی زنجان برای تقویت تولید داخلی بسیج شوند، گفت: واردات کالاهای خارجی به استان زنجان کاهش یافته است.

به گزارش نبض سحر به نقل از خبرگزاری تسنیم، ناصر فغفوری در تور خبری صنعتی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی در جوامع اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در تلاش است تا با برگزاری تورهای خبری مشکلات و موانع واحدهای صنعتی و اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف توسط این سازمان را از طریق رسانه‌ها به عموم مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت و تمامی فعالان این حوزه به هیچ وجه تنها خواستار نشر اقدامات مثبت دستگاه متبوع و واحدهای صنعتی و معادن نبوده تصریح کرد: هدف ما از در خواست یاری رسانه‌ها در راستای فرهنگ سازی در زمینه مورد نظر مشاهده و بررسی بازخورد اقدامات انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر واحدهای صنعتی و سایر در سطح استان زنجان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری‌های بسیج رسانه و بسیج اصناف با این سازمان در قالب برگزاری تورهای خبری و سایر ابراز کرد: تمامی برنامه‌های این سازمان با همکاری اقشار بسیج به ویژه بسیج اصناف و بسیج رسانه امکان پذیر است.

وی بر لزوم اجرای مفاد قانون رفع موانع تولید تاکید کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی، تمامی برنامه‌های خود را در قالب اجرای این قانون به پیش می‌برد.

فغفوری با بیان اینکه برای رونق اقتصادی حقیقی در استان و کشور باید بر توان و تولید داخلی تکیه کنیم، عنوان کرد: به منظور اجرای کامل اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باید در تقویت تولید داخلی تمامی دستگاه‌ها بسیج شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر از ظرفیت‌های قانون رفع موانع تولید نهایت بهره برده شود، تمامی مشکلات اقتصادی تا حد قابل قبولی برطرف می‌شود، گفت: کاهش خام فروشی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط کشور و به تبع آن استان زنجان قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره‌های تولید از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است.

وی با اشاره به نقش بانک‌ها در رونق اقتصادی کشور، افزود: بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات و سایر خدمات به فعالان اقتصادی نقش در خور شایسته‌ای از خود نشان دهند.

فغفوری با بیان اینکه در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲، ۲۶ درصد کاهش واردات کالاهای مصرفی در سطح کشور را داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۹۴ با اجرای کامل و دقیق قانون رفع موانع تولید و توسعه صادرات غیرنفتی در حوزه داد و ستد خارجی شاهد رونق اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.