• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
2
مدیر انجمن ام‌اس شهرستان خرمدره

۸۰ بیمار تحت پوشش انجمن ام.اس خرمدره قرار دارند

  • کد خبر : 83565
  • 07 خرداد 1403 - 12:06
۸۰ بیمار تحت پوشش انجمن ام.اس خرمدره قرار دارند
مدیر انجمن ام‌اس شهرستان خرمدره گفت: 80 بیمار ام‌اس در سطح شهرستان‌ خرم‌دره از خدمات این انجمن بهره‌مند می‌شوند .

عباسعلی طاهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و روز جهانی ام.اس در گفتگو با نبض سحر گفت: ام.اس یک بیماری خود ایمنی می باشد،که سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه در برابر بافت های سالم مغز ونخاع حمله می کند.

وی گفت: انجمن ام.اس خرمدره با شروع به کار خود در سال ۱۴۰۰ توانست با تحت پوشش قرار دادن ۸۰ بیمار ام.اس در سطح شهرستان‌، خدمات متنوعی شامل دارویی، معیشتی، توان‌بخشی، مشاوره را ارائه دهد.

مدیر انجمن ام‌اس شهرستان خرمدره گفت: با پیگیری های صورت گرفته، توانستیم خدمات دارویی این بیماران که قبلا مجبور به مراجعه به مرکز استان بودند را حل کنیم و خدمات دارویی آنان را در شهرستان ارائه دهیم تا دچار زحمت رفت آمد به مرکز استان نشوند.

طاهری با اشاره به مهم‌ترین مشکلات انجمن و بیماران ام.اس، یادآور شد: هزینه‌های بالای دارویی، معیشتی و در افراد سن بالا، گرانی پوشاک بزرگسالان از مهم‌ترین هزینه‌های تحمیل شده به انجمن ام.اس است  که از خیرین محترم شهرستان انتظار حمایت و مساعدت داریم.

وی گفت: آدرس دفتر انجمن ام اس شهرستان خرمدره ، چهارراه قائم، مجتمع بهاران طبقه اول، واحد ۱۴ می باشد و بیمارانی که تاکنون در این انجمن ثبت نام نکرده اند؛ می‌توانند با مراجعه به این آدرس نسبت به عضویت در انجمن اقدام کنند.

مدیر انجمن ام‌اس شهرستان خرمدره با اشاره به هزینه های بالای تهیه داروی بیماران ام اس، خواستار حمایت و مساعدت آحاد مردم و به خصوص خیرین گرامی از انجمن شد و افزود: از تمامی خیرین و مردم شریف شهرستان خرمدره درخواست حمایت داریم تا درراستای خدمت رسانی بتوانیم بیش تر از قبل فعالیت نماییم و همچنین شماره کارتهای بانکی  ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۳۷۱۸ و ۵۰۲۲۲۹۱۰۱۷۲۴۵۷۹۴ آماده دریافت کمک های نقدی شما عزیزان می باشد.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.