• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

لایه پشت صحنه فتنه ۸۸، آینده را تئوریزه می کنند+علما باید با کد لایه نخست فتنه را معرفی کنند+ با سقوط منتظری ها و علی تهرانی خیلی ها سقوط کردند

  • کد خبر : 34493
  • 23 خرداد 1394 - 14:33
لایه پشت صحنه فتنه ۸۸، آینده را تئوریزه می کنند+علما باید با کد لایه نخست فتنه را معرفی کنند+ با سقوط منتظری ها و علی تهرانی خیلی ها سقوط کردند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لایه پشت صحنه امروز جولانگاه شده و آینده را تئوریزه می کنند علما باید با کد این افراد را معرفی کنند. حجت الاسلام سعیدی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در زنجان اظهار داشت:برخی افراد حاضرند برای امام پیشین سینه زده و نذری بدهند اما […]

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لایه پشت صحنه امروز جولانگاه شده و آینده را تئوریزه می کنند علما باید با کد این افراد را معرفی کنند.

حجت الاسلام سعیدی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در زنجان اظهار داشت:برخی افراد حاضرند برای امام پیشین سینه زده و نذری بدهند اما برای ولی فقیه زمان آخ هم نگفته و یک شب نیز بیدار نبوده اند.

وی با بیان اینکه باید درعزاداری ها نیز شور و شعور داشته و عزاداری و سینه زنی جای خود را دارد، افزود: خیلی ها نسبت به امام پیشین موفق هستند و خوب عزاداری می کنند اما در برابر امام زمان هیچ نمره ای نمی توان به آنها داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر ولایت فقیه می فرمایند جنس خارجی نخرید در صورتی که مشابه داخلی وجود دارد،باید مطیع امر رهبر بود، تصریح کرد: همان آقایی که شب عاشورا سینه می زند و قربانی می دهد چقدر حاضر است امروز برای امام حاضر عمل کند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه امروز برخی افراد شخصیت امام خمینی (ره) را تحریف کرده و امام را صلح طلب می دانند، افزود: امام «اشداء علی الکفار و رحما بیهنم بودند» که نباید چنین اصطلاحاتی در خصوص امام به کار گرفته شود.

وی گفت: امام خمینی (ره) شخصیت جامعی داشتند و چنین گفتاری در خصوص امام بیهوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطلق گرایی به خواص و شخص گرایی را یکی دیگر از مشکلات بین روحانیون عنوان کرد و تصریح کرد: همان اشتباهی که اهل سنت انجام می دادند و می گفتند صحابه پیامبر مصونیت دارند برخی افراد امروز همان اشتباه را انجام می دهند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه همین اشتباه را در خصوص امام خمینی (ره) تکرار می شود و می گویند کسانی که یار امام هستند، مصونیت دارند، افزود: برخی از این افراد چه کار کرده اند که ابوموسی،طلحه و زیبر انجام نداده اند.

وی با بیان اینکه مطلق گرایی نسبت به خواص از مشکلات جامعه است، افزود: شخص گرایی غلط است اگر شخص گرا شدیم با سقوط شخص افراد نزدیک نیز سقوط می کنند، همانگونه که با سقوط منتظری ها و علی تهرانی خیلی ها سقوط کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه معیار و ضابطه در گرایش به ارزش ها وجود دارد، افزود: عدم توجه به عناصر پشت صحنه در فتنه ها از دیگر مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه فتنه سه لایه دارد، افزود: در فتنه سه لایه پشت صحنه، روی صحنه و کف خیابان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اسامی لایه اول نام برده نمی شود، خاطرنشان کرد: اما از لایه دوم صحبت می شود،یک عده ظلم را طراحی و برخی ها اجرا می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنیانگذاران فتنه و ظلم پنهانکاری می کنند، تصریح کرد: قداست و شخصیت کاریزماتیک درست کردن یکی از فتنه های این گروه است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه  در فتنه سال ۸۸ نیز این سه لایه وجود داشت، افزود: لایه دوم و سوم فتنه شناسایی شدند و لایه پشت صحنه امروز جولانگاه شده و آینده را تئوریزه می کنند علما باید با کد این افراد را معرفی کنند.

وی عدم توجه به متغیرها و زمان و مکان را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: اگر زمان و مکان در اجتهاد مورد توجه نباشد، اجتهاد ما ایستا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد دست به قیاس زده و در فروع هم به امام تمسک می کنند، در اصول آری اما در فروع نمی شود تمسک کرد.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه هشت جنگ در دوران حاضر در زمان مقام معظم هبری اتفاق افتاده است، افزود: در زمان امام مرز ما شلمچه و حاج عمران بود اما مرز امروز ما ساحل مدیترانه و تنگه باب المندب است.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.