• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

بسیج با تغییر ساختار به کمک بخش صنعت آمد/رفع مشکلات صنعتی کشور شدنی است

  • کد خبر : 34351
  • 20 خرداد 1394 - 17:27
بسیج با تغییر ساختار به کمک بخش صنعت آمد/رفع مشکلات صنعتی کشور شدنی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بسیج تغییر ساختار دادیم و آن را جدا کردیم تا بتوانیم کمک تخصصی به صنعت داشته باشیم. سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع صنعتگران، مدیران واحدهای صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ضمن تقدیر از مدیران واحدهای صنعتی استان زنجان اظهار کرد: هم‌اکنون نیز جنگ است، همانگونه که در دوران جنگ نیز صنایع پای کار بودند. وی […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بسیج تغییر ساختار دادیم و آن را جدا کردیم تا بتوانیم کمک تخصصی به صنعت داشته باشیم.

سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع صنعتگران، مدیران واحدهای صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ضمن تقدیر از مدیران واحدهای صنعتی استان زنجان اظهار کرد: هم‌اکنون نیز جنگ است، همانگونه که در دوران جنگ نیز صنایع پای کار بودند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون در خط مقدم صنعت انجام عملیات جهادی است، تصریح کرد: ما در بسیج تغییر ساختار دادیم و آن را جدا کردیم تا بتوانیم کمک تخصصی به صنعت داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه افزایش بهره‌وری از اهداف ما در برخی از نقاط کشور در حوزه صنعتی بوده است، اضافه کرد: یکی از کارها این است که ما به دنبال تولید جایگزین باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخشی از واردات نفت در داخل تولید شود، در این صورت واردات به سمت داخل سوق پیدا خواهد کرد.

این مسئول همچنین با تاکید بر رشد صنایع کوچک افزود: از دیگر اهداف کاری بسیج کمک به راه‌اندازی صنایع راکد است.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در استان زنجان بیان کرد: امروز در تلاش هستیم تا بی‌پیرایه با مدیران واحدهای صنعتی صحبت کرده و مشکلات آنها را حل کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه ۶ هزار واحد رسما تعطیلی خود را اعلام کردند، افزود: از این تعداد ۴ هزار صنعتی واحد به علت مشکلات نقدینگی تعطیل شده‌اند که صرفا هم به این علت نبوده و سایر دلایل نیز دخیل بوده است.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده در زمینه صنعت افزود: تعداد ۹۰۰ واحد از این واحدها بازار ندارد، که باید برای آنها بازاریابی کرد و بیش از ۳۰۰ واحد به علت اختلاف شرکا مشکل دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دلایل مختلفی برای رکود صنعتی وجود دارد، تصریح کرد: باید بدون تعارف مشکل صنعت را بررسی و حل کرد.

وی با بیان اینکه یک سری از مشکلات صنایع مشترک و برخی نیز اختصاصی است، افزود: برخی از مشکلات با دو ملاقات و جلسه حل و فصل می‌شود که اینها نیز باید پیگیری شود.

سردار نقدی با بیان اینکه حل مشکلات صنعتی کشور شدنی است، افزود: همانگونه که در زمان جنگ توانستیم در برابر دشمن بایستیم، پس حل مشکلات در این بخش نیز حل شدنی است و باید در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام

 

فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.