• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

دستگاه‌های اجرایی زنجان زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کنند

  • کد خبر : 33931
  • 11 خرداد 1394 - 9:12
دستگاه‌های اجرایی زنجان زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کنند

استاندار زنجان گفت: به منظور توسعه سرمایه‌گذاری ۸ محور اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد که ضروری است تا دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌ها را در این مناطق فراهم آورند. جمشید انصاری امروز در دومین جلسه شورای راهبردی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان در سال ۹۴، اظهار داشت: محور توسعه برای صنایع مختلف استان زنجان […]

استاندار زنجان گفت: به منظور توسعه سرمایه‌گذاری ۸ محور اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد که ضروری است تا دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌ها را در این مناطق فراهم آورند.

جمشید انصاری امروز در دومین جلسه شورای راهبردی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان در سال ۹۴، اظهار داشت: محور توسعه برای صنایع مختلف استان زنجان تعیین شود.

وی تصریح کرد: شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق و شرکت گاز بر توسعه زیرساخت‌های مناطق هدف برای سرمایه‌گذاری را در دستور کار قرار دهند.

استاندار زنجان بر لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌ها تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های فراهم آورنده زیرساخت باید با کمترین هزینه‌ و پایین‌ترین هدررفت زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری‌ در بخش‌های مختلف را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری‌ها را از خطوط ارتباطی خود فاصله دهیم، خاطرنشان کرد: محل مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان باید به گونه‌ای تعیین شود که دسترسی به جاده، راه‌آهن برای افراد به سهولت انجام گیرد.

انصاری با اشاره به اینکه توسعه سرمایه‌گذاری‌ باید در اطراف محورهای مواصلاتی اتفاق بیفتد، ابراز کرد: علاوه بر این در سرمایه‌گذاری باید به محدودیت‌های آبی توجه ویژه‌ای شود و سپس استعلامات لازم را از شرکت‌های برق و گاز گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ محور اصلی و فرعی هدف برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: محور سلطانیه-خدابنده، محور غرب زنجان، محور ابهر به زنجان، زنجان- ایجرود از جمله محورهای هدف اصلی برای توسعه سرمایه‌گذاری به شمار می‌آیند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: محورهای خدابنده-ابهر، زنجان-ماهنشان، زنجان-طارم و محور شمالی زنجان به سمت قره‌پشتلو از محورهای فرعی هدف برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان زنجان محسوب می‌شوند که ضروری است تا ۸ محور اصلی و فرعی یاد شده در ایجاد زیرساخت‌ها مدنظر دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنیم تا به منظور خروجی مطلوب جلسات ستاد سرمایه‌گذاری استان مسئولان اتاق بازرگانی در نشست‌های این ستاد حضور داشته باشند.

انصاری با اشاره به نقش مثبت بخش خصوصی در کارآمد بودن نشست‌های ستاد سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: برای بررسی موضوعات خاص ضروری است تا نماینده متخصص تشکل خصوصی در این جلسه حضور داشته باشد.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.