• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

اجازه بازدید از مراکز هسته ای و نظامی داده نمی شود/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد دچار بن بست نمی شویم

  • کد خبر : 33934
  • 11 خرداد 1394 - 9:14
اجازه بازدید از مراکز هسته ای و نظامی داده نمی شود/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد دچار بن بست نمی شویم

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت:اجازه بازدید از مراکز هسته ای و نظامی داده نمی شود. مسعود بصیری امروز درجمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در راستای کیفی‌سازی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به افزایش کمی رسانه‌ها در حوزه انتقال پیام به دنبال کیفی‌سازی رسانه‌ها هستیم. وی با تاکید بر اینکه با افزایش […]

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت:اجازه بازدید از مراکز هسته ای و نظامی داده نمی شود.

مسعود بصیری امروز درجمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در راستای کیفی‌سازی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به افزایش کمی رسانه‌ها در حوزه انتقال پیام به دنبال کیفی‌سازی رسانه‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش کمی رسانه‌ها در حوزه انتقال پیام مخالف نیستیم و این نشان از فعالیت گسترده و علاقه مندان به بخش رسانه است، ابراز کرد: افزایش سواد رسانه‌ای و آموزش نفوذ در مخاطب در راستای کیفی‌سازی رسانه‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: آموزش شیوه نفوذ و جذب مخاطب و افزایش سواد رسانه‌ای سبب افزایش استقبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در حوزه‌های خارجی نیز فعال باشند، تصریح کرد: چرا نباید خبرنگاران به زبان‌های دیگر دنیا و خاورمیانه مسلط نباشند.

بصیری با اشاره به آموزش‌های در نظر گرفته شده در این زمینه بیان کرد: آموزش زبان‌های خارجی به خبرنگاران نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه توافقنامه‌های متعددی با مراکز استان‌ها در زمینه آموزش سواد رسانه‌ای و آگاه سازی خانواده‌ها در مورد دسیسه‌های دشمن منعقد شده است، خاطرنشان کرد: به زودی طیف وسیعی از مردم در جریان دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: نگاه غرض ورزانه و تخریبی در فضای رسانه آسیب زاست و باید در این موارد بیشتر حساس باشیم.

وی با عنوان این مطلب که باید ظرفیت تحمل در حوزه رسانه افزایش یابد، ابراز کرد: ظرفیت برخورد با رسانه‌ها در بین مدیران باید افرایش یابد.

بصیری با بیان اینکه در حوزه رسانه وظیفه خبرنگار باید این باشد که حوزه نقد را تخریب نداند و به مسائل با دید حزبی و قبیله گرایی نپردازیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب بسیج رسانه استان زنجان عنوان کرد: در حدود ۲۰۰ خبرنگار عضو بسیج رسانه استان بوده و به بیان دیگر در حدود نیمی از جامعه رسانه استان عضو بسیج رسانه هستند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.