• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

رنگین کمان نوبرانه های میوه زیر تیغ گرانی در بازار زنجان/ نوبرانه های گران هنوز در زنجان ارزان نشده است

  • کد خبر : 33569
  • 04 خرداد 1394 - 23:21
رنگین کمان نوبرانه های میوه زیر تیغ گرانی در بازار زنجان/ نوبرانه های گران هنوز در زنجان ارزان نشده است

میوه های رنگارنگ نوبرانه هنوز هم در بازار زنجان ارزان نشده و گرانی میوه مورد گلایه مردم است. به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, فصل بهار با نوبرانه هایش معروف است اما قیمت بالای میوه های نوبر سر به فلک کشیده و بیشتر مردم بر خلاف سال های گذشته که قصد خرید […]

میوه های رنگارنگ نوبرانه هنوز هم در بازار زنجان ارزان نشده و گرانی میوه مورد گلایه مردم است.

به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, فصل بهار با نوبرانه هایش معروف است اما قیمت بالای میوه های نوبر سر به فلک کشیده و بیشتر مردم بر خلاف سال های گذشته که قصد خرید داشتند، از کنار میوه های نوبرانه می گذرند،  آغاز فصل بهار و عرضه میوه های نوبرانه در سطح بازار و سطح شهر زنجان، قیمت نوبرانه ها مردم را متعجب کرده است.

قیمت بالای نوبرانه ها در سطح شهر بسیار متفاوت از میدان میوه و تره بار نیز هست یعنی مردم برای خرید یک کلیو گوجه سبز به میدان تره بار با احتساب ایاب و ذهاب مراجعه کنند، بسیار به صرفه تر است تا از سطح شهر خرید کنند.

البته در مناطق مختلف شهر زنجان قیمت ها متفاوت است و در آشفته بازار عدم نظارت بر بازار برخی سودجویان از این فرصت استفاده کرده و میوه های نوبرانه را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

قیمت های اعلام شده از سوی اتحادیه میوه و تره‌ بار زنجان نیز متفاوت است، البته قیمت میوه در زنجان همیشه بالاتر از بسیاری از شهرهای کشور است و مردم همواره در این زمینه گلایه هایی را دارند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: در حال حاضر قیمت توت فرنگی در زنجان ۶ هزار تومان و قیمت توت فرنگی زمینی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

هاشمی با بیان اینکه گوجه سبز نیز به تناسب ریزی و درشتی از ۳ تا ۸ هزار تومان به فروش می رسد، افزود: قیمت پرتغال هندی و پاکستانی ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان است.

وی تصریح کرد: همچنین قیمت زرد آلو در حال حاضر ۹ هزار تومان و سیب نیز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان از نوع مرغوب است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار زنجان با اشاره به عدم نظارت بر بازار میوه گفت: عامل گرانی میوه ها در سطح شهر زنجان عدم نظارت در این زمینه است.

گفتنی است در حال حاضر گوجه سبز در برخی نقاط شهر زنجان ۱۲ هزار تومان، زردآلو ۱۵ هزار تومان،سیب ۷ هزار تومان،توت فرنگی نیز بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

انتهای پیام/پ

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.