• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

استقرار شهرک برق، الکترونیک و IT مناسب‌تر از سایر صنایع است

  • کد خبر : 33379
  • 31 اردیبهشت 1394 - 18:59
استقرار شهرک برق، الکترونیک و IT مناسب‌تر از سایر صنایع است

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به استقرار شهرک الکترونیک، برق و IT در زنجان گفت: استقرار این شهرک به صرفه‌تر از سایر صنایع است. محمد رضا خان‌محمدی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: تبدیل شدن زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی تی اقدام خوبی است که با حمایت‌های وزیر […]

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به استقرار شهرک الکترونیک، برق و IT در زنجان گفت: استقرار این شهرک به صرفه‌تر از سایر صنایع است.

محمد رضا خان‌محمدی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: تبدیل شدن زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی تی اقدام خوبی است که با حمایت‌های وزیر ارتباطات محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وزن آی سی تی و آی تی در دنیا در بخش اشتغال و اقتصاد بالا رفته است، عنوان کرد: ایجاد شهرک تحقیقاتی در حوزه آی تی و آی سی تی اقدام مفیدی برای استان است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: سرمایه‌گذاری در زمینه‌های IT و ICT سنگین نبوده و سرمایه زیادی به نسبت دیگر بخش نیاز ندارد.

وی به فواید راه‌اندازی این شهرک در زنجان و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: این شهرک آلودگی صوتی، زیست محیطی نداشته و نیاز این بخش به آب و زیر ساخت‌های لازم به نسبت دیگر بخش‌ها کم‌تر و بهینه‌تر است.

خان‌محمدی تقویت فکر افزار، دانش افزار و نرم افزار را از دیگر فواید سرمایه‌گذاری در بخشIT و ICT عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انسانی متخصص و ماهری در این زمینه در استان وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای متبحر در زمینه دیتا ماینر و غیره در استان وجود دارد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس خاطر نشان کرد: این متخصصان بیش از یک دهه در ایجاد نرم افزار و شرایط کنترل online-offline و غیره تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با همدلی و همکاری مسئولان در سایه رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برنامه‌های وزارتخانه راحت‌تر از استان‌های دیگر در زنجان به اجرا در می‌آید.

خان‌محمدی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه‌های ارائه شده در این زمینه شاهد افزایش سهم ایران در گردش اقتصادی در بخش IT و ICT باشیم.

وی بیان کرد: با راه اندازی این شهرک در زنجان و رسیدن به حق مطلوب خود در این زمینه این اقدامات در شهرستان ابهر و خرمدره نیز پیاده‌سازی می شود.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.