• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
4

حکم سران فتنه اعدام است/ رای دادن به زنگنه از اشکالات مجلس نهم بود

  • کد خبر : 33238
  • 29 اردیبهشت 1394 - 8:25

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: حکم برخی از سران فتنه سال ۸۸ اعدام است و نظام با این افراد به لطف رفتار می کند. علی زاکانی بعد از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان اظهار داشت: در هر انتخاباتی جریانات به عناصر مرتبط با خود کمک می […]

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: حکم برخی از سران فتنه سال ۸۸ اعدام است و نظام با این افراد به لطف رفتار می کند.

علی زاکانی بعد از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان اظهار داشت: در هر انتخاباتی جریانات به عناصر مرتبط با خود کمک می کنند.

وی با بیان اینکه نامه ای رحیمی نوشته است که من پولی به دکتر حداد نداده ام، افزود: من به عمرم از کسی پول نگرفته ام و از روز اول با رحیمی مخالف بودم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از اول مخالف رحیمی بود و ۴۶ نفر به قوه قضاییه اعلام کرده اند که اگر پولی گرفته ایم به مردم اعلام کنید، افزود: من و نادران دنبال خلاف های رحیمی بودیم و گزارش را ما دادیم.

زاکانی با بیان اینکه حتی یک اصلاح طلب نیز دنبال فساد نرفته است، خاطرنشان کرد: رحیمی که می گفت که اصولگرا هستم و من هیچ وقت باور نمی کردم،رحیمی خلاف کرد و من خلافش را در آورده و از توزیع پول جلوگیری کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان مقام معظم رهبری هر چهار تا طلبگی می کنند و مقام معظم رهبری گفته است که من راضی نیستم در حوزه اقتصادی وارد شوید و من از نزدیک آشنام که حرف های گفته شده در خصوص صادرات ۱۸ تن طلا دروغ کذب است.

زاکانی با بیان اینکه این حرف از سوی آقا زاده ای که در زندان است گفته شده است، افزود: مهاجرانی گفت این حرف ها از فرزندان رهبری بعید است.

وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در خصوص بحث فتنه و میر حسین موسوی گفت: من با موسوی بعد از فضای فتنه صحبت داشتم و دوبار هم با هاشمی و یک بار هم با رضایی و کروبی دیدار داشتم و یک کلمه میر حسین حرف برای گفتن نداشت و در دیدار با کروبی هم دو ساعت فقط خندیدیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: به ادعای کروبی در خصوص تجاوز به زنان رسیدگی شد و در نهایت مشخص شد که گناه گفته است و نظام لطف کرده و کاری ندارد جوانی که باید از حق و حقانیت دفاع کند، این سخنان دروغ را باور می کند.

وی گفت: با نادران، کاتوزیان، عباس پور، ابو ترابی رفتیم پیش میر حسین مشکلش را پرسیدیم، یک کلمه حرف برای گفتن نداشت که بزند.

زاکانی افزود: در دوران نمایندگی هر جا که فساد دیده ایم برخورد کرده ایم نماینده قاضی نیست، که برخورد کند.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: دانشجویان باید در این زمینه می تواند مطالبه گری، روشنگری و فضای جامعه را به سمتی ببرد که مفسدان جرات فساد کردن را نداشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه رئیس جمهور ها را دروغ گو ندانستم در ایام فتنه مواجه ای که به عنوان ناظرین و نمایندگان ملت با حرف های بی اساسی مواجه بودیم که موجب التهاب در جامعه بود و تقلب دروغ بزرگ بود که در جامعه آسیب ایجاد کرد.

زاکانی تصریح کرد: نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه باید داشته باشیم.

وی علت رای آوری زنگنه را وعده های وی دانست و افزود: اصرار آقای روحانی در دفاع از زنگنه موجب شد که وی رای آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر که زنگنه وزیر است وظیفه داریم به وی کمک کنیم تا کشور را اداره کنند و نگاه جناحی، گروهی و باندی در کشور حرام است.

زاکانی با بیان اینکه حکم صادر شده در خصوص همه اشکالات مهدی هاشمی نیست ، تصریح کرد: هاشمی اصرار دارد حکم را سیاسی قلمداد کنند و تعلق پدر و پسری موجب اصرار شده است.

وی تصریح کرد: هاشمی کاش در مقابل اشتباه فرزندان خود می ایستاد و انتظار از هاشمی است که اگر فرزندانش خلاف کردند، مثل مردم عادی باید تاوان را پس دهند.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=33238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.