• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

معاون شهردار زنجان: گرمخانه شهرداری زنجان امسال تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 32610
  • 15 اردیبهشت 1394 - 20:04
معاون شهردار زنجان: گرمخانه شهرداری زنجان امسال تکمیل می‌شود

معاون ‌شهردار زنجان گفت: برای اسکان موقت افراد خیابانی و متکدیان گرمخانه شهرداری زنجان امسال تکمیل می‌شود.   داود نوری امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان با اشاره به اقدمات انجام شده توسط شهرداری زنجان در سال گذشته اظهار داشت: در راستای ساماندهی افراد متکدی در سال گذشته اردوگاه بناب تجهیز و بهسازی […]

معاون ‌شهردار زنجان گفت: برای اسکان موقت افراد خیابانی و متکدیان گرمخانه شهرداری زنجان امسال تکمیل می‌شود.

  داود نوری امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان با اشاره به اقدمات انجام شده توسط شهرداری زنجان در سال گذشته اظهار داشت: در راستای ساماندهی افراد متکدی در سال گذشته اردوگاه بناب تجهیز و بهسازی شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته متکدیانی که از سایر استان‌ها به زنجان آمده و اقدام به تکدی‌گری می‌کردند جمع آوری و با هزینه شهرداری به شهر خود بازگرداننده شدند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان بیان کرد: وظیفه شهرداری جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر و انتقال آن‌ها به اردوگاه بناب برای تعیین وضعیت آن‌ها است که در این زمینه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی افزود: سال گذشته ماموران نیروی انتظامی در جمع آوری متکدیان حضور داشتند اما امسال تنها پرسنل ساماندهی  شهرداری اقدام به جمع آوری متکدیان می‌کند.

نوری خاطر نشان کرد: لازم است در این باره نیروی انتظامی ماموران مرد و زن را به این امر اختصاص دهد تا بتوان با همکاری این افراد متکدیان را از سطح شهر جمع آوری کرد.

وی عنوان کرد: فضای تبلیغی خوبی در سطح شهر برای شهرداری در راستای فرهنگ سازی فراهم شده است که شهرداری امسال از این فضاها برای انجام تبلیغات شهری استفاده می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: در راستای فرهنگ سازی در بین مردم و جلوگیری از تکدی گری برنامه‌ای با عنوان خانه ما در صدا وسیمای استان تهیه شد و سعی شد مردم به سمت موسسات خیریه سوق داده شوند.

وی ابراز کرد: امسال با تکمیل گرمخانه فضای مناسبی درشهر زنجان برای ساماندهی متکدیان ایجاد می‌شود.

نوری بیان کرد: شهرداری زنجان آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه جمع‌آوری متکدیان است که در این راستا مردم می‌ توانند با شماره ۳۳۴۵۴۴۶۰ تماس بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان یکی از مشکلات موجود در جمع آوری متکدیان را عدم رسیدگی مراجع قضایی در ساعات بعد از ظهر دانست و گفت: برای حل مشکل نیازمند آن هستیم تا علاوه بر تامین نیروی انسانی از طرف نیروی انتظامی کلانتری‌ها و مراجع قضایی در ساعات بعد از ظهر نیز رسیدگی به پرونده افراد را انجام دهند چرا که اغلب جمع آوری افراد در ساعات بعد از ظهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=32610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.