• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

یاری خداوند و ایمان مردم یمن موجب پیروزی در مقابل عربستان شد

  • کد خبر : 31840
  • 04 اردیبهشت 1394 - 15:31
یاری خداوند و ایمان مردم یمن موجب پیروزی در مقابل عربستان شد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم یمن در مقابل زیاده‎خواهی‎های عربستان ایستادگی کرده و از یاری خداوند متعال بهره‎مند شدند. آیت‎الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۹ اظهار داشت: مردم ایران در این روز امداد غیبی پروردگار متعال در مقابل حمله […]

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم یمن در مقابل زیاده‎خواهی‎های عربستان ایستادگی کرده و از یاری خداوند متعال بهره‎مند شدند.

آیت‎الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۹ اظهار داشت: مردم ایران در این روز امداد غیبی پروردگار متعال در مقابل حمله ناجوانمردانه آمریکا به صحرای طبس را در حافظه خود دارند.

وی با بیان اینکه ایران از سال ۵۹ تحریم شده است، افزود: این موضوع جدید نیست و آمریکا بدون توجه به قوانین بین‎المللی با هواپیماها و نیروهای رزمی آموزش‌دیده، تلاش داشت تا به ایران حمله کند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه آمریکا حتی تصور یک درصد شکست را نیز در این حمله نداشت، یادآور شد: لشکر خداوند متعال موجب شد تا آمریکا با شکست سختی مواجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) شن‎ها و باد مامور خداوند متعال بودند، افزود: شن‎های طبس نیز نصرت الهی برای مردم ایران بود.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۸ سالروز شهادت شهید سروان شیرودی تصریح کرد: این شهید حماسه‎های بی‎نظیری را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه به عنوان سالروز میلاد جوانترین امام شیعیان اظهار داشت: برنامه‎های مختلف جشن در این روز در استان برگزار می‎شود.

خطیب جمعه زنجان روز شوراها را گرامی‌ داشت و گفت: اساس نظام اسلامی، اسلامیت و جمهوریت است که حضور و تصمیم‎گیری مردم در عرصه‎های مختلف این اساس را ترسیم می‎کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شوراها رابط بین مردم و مسئولان هستند، افزود: اساس مردم‌سالاری دینی در شوراهای اسلامی شهر و روستا نمود دارد.

آیت‎الله خاتمی با تبریک انتخاب افراد به عنوان اعضای شورای شهر، گفت: اتاق فکر مدیریت شهری باید توسط شوراهای اسلامی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس در روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه گفت: از دیدگاه رهبری مسئله خلیج فارس تنها مسئله ملی نیست بلکه ملی، سیاسی و اعتقادی است.

خطیب جمعه زنجان گفت: عملیات بیت‎المقدس صفحه زرینی برای دفاع از تمامیت ارضی نظام اسلامی است که با دلاورمردی‎های رزمندگان رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پیش‎بینی مقام معظم رهبری در خصوص خیانت عربستان آشکار شده است، افزود: مردم یمن در مقابل زیاده‎خواهی‎های عربستان ایستادگی کرده و از یاری خداوند متعال بهره‎مند شدند.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه پس از ۲۷ روز ایستادگی مردم یمن، عربستان با شکست مفتضحانه‎ای روبرو شد، افزود: در یمن نیز ایمان بر کفر پیروز شد.

وی با بیان اینکه قبایل و اقوام مختلف در یمن با این حمله اتحاد لازم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: بین مردم و ارتش نیز برای دفاع مشترک از سرزمین یمن اتحاد ایجاد شد و این اتحاد موجب شد تا قدرت چانه‎زنی انصار‌الله در عرصه سیاسی افزایش یابد.

وی با تقدیر از اجرای طرح تحول سلامت در کشور گفت: این طرح با موفقیت در کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.