• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

سپاه به نیروی معنوی و شکست ناپذیر تبدیل شده است/ حضور سپاه تضمین کننده امنیت نظام است

  • کد خبر : 31774
  • 03 اردیبهشت 1394 - 9:09
سپاه به نیروی معنوی و شکست ناپذیر تبدیل شده است/ حضور سپاه تضمین کننده امنیت نظام است

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز سپاه به نیروی معنوی و شکست ناپذیر در صحنه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده است. نبض سحر: سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به زمان و مکان نبوده […]

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز سپاه به نیروی معنوی و شکست ناپذیر در صحنه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی در کنار سایر نیروهای مسلح تبدیل شده است.

نبض سحر: سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به زمان و مکان نبوده و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت های ویژه خود را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب از هر نقطه ای تهدید شود، سپاه آماده مقابله است، افزود: نقش سپاه در عرصه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و در همه عرصه ها تلاش می کند.

سردار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با تدبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بسیج در همه صحنه های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی در مقابل تهدید دشمنان اسلام وارد شده و با موفقیت و پیروز از میدان خارج شود.

سردار کرمی تصریح کرد: سپاه در مقابل ابرقدرت های جهان به خوبی ایستاده و هیچ نیروی نمی تواند در مقابل اخلاص، پایداری،اراده، ایمان، شجاعت و فداکاری بسیجیان و سپاهیان ایستادگی کند.

وی وجود سپاه و بسیج را در همه نقاط کشور موجب ایجاد امنیت در کشور دانست و افزود: این حضور تضمین کننده امنیت نظام جمهوری اسلامی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که کشور در نقاط مختلف بحرانی بود، سپاه به خوبی وارد شد و کاری کرد که در صحنه امنیتی مشکلات کشور حل شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز هم ایران به عنوان یک جزیره و محل امنی در منطقه تبدیل شده است و توانسته نقش خود را با شجاعت، توانمندی و قدرت خود را به رخ دشمنان بکشد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس نیز عملیات های کم نظیر و بی نظیری همچون والفجر ۸، کربلای ۵ و شلمچه را انجام دادند، افزود: به همت بسیجیان و سپاهیان نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت های فرهنگی بسیج پیشگام است و برای مقابله با جنگ نرم دشمنان این نیرو در صف مقدم قرار گرفته و توطئه و تهاجم نرم دشمنان را خنثی می کند، افزود: سپاه و بسیج فتنه دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندادند که دشمن در این جبهه موفق شود.

*نقش سپاه در ثبات امنیت کشور بر کسی پوشیده نیست

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نقش سپاه در ثبات امنیت کشور با کمک نیروهای مسلح بسیار برجسته و ارزنده است که بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار کرمی دفاع از مظلوم را یکی از تاکیدات دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا مطابق اوامر مقام معظم رهبری پیشگام است و در این زمینه تا جایی که نیاز به دفاع از حقوق مظلومان است، با تدابیر مقام معظم رهبری وارد می شود.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه نیروهای مطلوبی برای حفاظت از کشور خود دارند، افزود: سپاه از نظر فکری، معنوی و مشاوره ای به کشورهای منطقه کمک می کند.

سردار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با اعلام اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در حالی که هنوز سیاست های اقتصاد مقاومتی تدوین نشده بود، سپاه در این عرصه برای حل مشکلات و نیازمندی های کشور وارد شد و مطابق تدابیر مقام معظم رهبری گام های بلندی را برداشته است.

سردار کرمی با اشاره به برنامه های بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: ایجاد کارگاه های اقتصاد مقاومتی با هزینه کم، کوچک و زودبازده از برنامه های بسیج است که بار مالی برای دولت ندارد.

وی با بیان اینکه تولید تغذیه کشور به عنوان نیاز اولیه کشور از برنامه های سپاه است که توانسته در این زمینه موفق عمل کند، تصریح کرد: مطابق فرمایش رئیس سازمان بسیج بیش از یکصد هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.

*اجرای دهه ها پروژه محرومیت زدائی در زنجان

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه محرومیت زدائی سپاه وارد شده و برنامه های خوبی را اجرا کرده است، افزود: ده ها پروژه نیز با تدابیر مقام معظم رهبری و با کار عملی قرار گاه کوثر در زنجان اجرایی شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۷ طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح شد، افزود: تا پایان سال ۴۶ پروژه به اتمام رسید.

سردار جهانبخش کرمی

وی یادآور شد: دیروز نیاز بود سپاه در خاکریز شلمچه از انقلاب، اسلام دفاع کند، امروز هم لازم است در صحنه های فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدائی خدمت کند که خوشبختانه اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: این نهاد مقدسی که با عنایت خداوند متعال از طریق امام خمینی (ره) برای پاسداری از انقلاب و پاسداری از آن تاسیس شد.

سردار کرمی افزود: امروز یگان های دفاعی بسیج در همه نقاط کشور ودر همه استان ها و شهرها و روستاها در قالب پایگاه های مقاومت آماده دفاع از نظام و گوش به فرمان رهبری بوده و هیچ ابرقدرتی نمی تواند نسبت به نظام اسلامی برنامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نبض

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.