• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

تجمع معلمان در مقابل آموزش و پرورش +تصویر

  • کد خبر : 31366
  • 29 فروردین 1394 - 8:49
تجمع معلمان در مقابل آموزش و پرورش +تصویر

جمعی از معلمان زنجانی با تجمع در مقابل آموزش و پرورش خواستار مطالبات عقب افتاده خود شدند. جمعی از فرهنگیان برای احقاق حقوق خود به نشانه اعتزاض در مقابل آموزش و پرورش از صبح تا ظهر امروز تجمع کردند. یکی از معلمان حاضر در این اجتماع در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به […]

جمعی از معلمان زنجانی با تجمع در مقابل آموزش و پرورش خواستار مطالبات عقب افتاده خود شدند.

جمعی از فرهنگیان برای احقاق حقوق خود به نشانه اعتزاض در مقابل آموزش و پرورش از صبح تا ظهر امروز تجمع کردند.

یکی از معلمان حاضر در این اجتماع در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه معلمان امروز برای نشان دادن منزلت خود در این مکان تجمع کردند٬ افزود: این تجمع فقط به منظور احقاق حقوق خود بوده و این تجمع با هیچ گونه جبهه‌گیری سیاسی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به معلمان توجه به آینده جامعه است٬ افزود: پیشرفت جامعه به این قشر  بستگی دارد.

وی شغل معلمی را یکی از تاثیرگذار‌ترین شغل بر آینده جامعه دانست و افزود: به اهمیت این شغل در دین تاکید شده چرا باید این قشر از جامعه با کارکنان دولتی دیگر تبعیض داده شود و از حقوق و مزایای پایین بهره‌مند شوند.

 این معلم معترض با اشاره به اینکه ما نیز مانند سایر کارمندان ارگان‌های دیگر انتظار افزایش حقوق داریم٬ بیان کرد: متاسفانه نظام پرداخت هماهنگ کشوری در سازمان آموزش وپرورش بدرستی اجرا نشده است‌.

 شهبازی٬ معاون آموزش متوسطه استان زنجان نیز در رابطه با اجتماع فرهنگیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: اعتراض فرهنگیان یک اعتراض صنفی بوده و هیچ زمینه سیاسی در این تجمع وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۱۴ درصدی حقوق فقط برای معلمان نبوده است٬ بیان کرد: این افزایش حقوق شامل همه کارکنان دولتی شده است.

معاون آموزش متوسطه استان زنجان با اشاره به اینکه در زمینه افزایش حقوق معلمان از طرف مسئولان قول‌هایی داده‌ شده است٬ افزود: این قول‌ها تا به امروز تحقق نیافته است.

وی به تعیض معلمان با سایر کارکنان دولتی اشاره کرد و افزود: حقوق مزایای معلمان نسبت به سایر کارکنان ارگان‌های دولتی کم بوده در حالی که معلمان با پرورش نخبگان آینده جامعه را تضمین می‌کنند.

انتهای پیام/منبع: موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.