• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان زنجان

  • کد خبر : 31061
  • 25 فروردین 1394 - 21:01
ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان زنجان خبر داد. محمد مسلمی امروز با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای اظهار داشت: وضعیت آب و هوای استان زنجان امروز همراه با  ناپایداری بوده و آسمان استان امروز قسمتی ابری و بعد از ظهر […]

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان زنجان خبر داد.

محمد مسلمی امروز با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای اظهار داشت: وضعیت آب و هوای استان زنجان امروز همراه با  ناپایداری بوده و آسمان استان امروز قسمتی ابری و بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش  باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در برخی از مناطق استان بارش‌های به صورت پراکنده و خفیف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: سامانه بارشی امروز از استان عبور می کند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای فردا نسبتا پایدار پیش‌بینی کرد و افزود: آسمان استان فردا صاف تا قسمت ابری بوده و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مسلمی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان زنجان ادامه داد: با نفوذ این سامانه بارشی از روز مجددا ناپایداری‌ها آغاز می‌شود.

وی وضعیت آب و هوای استان زنجان را برای بعد از ظهر روز پنج‌شنبه همراه با رگبار باران و رعد و برق و در برخی از مناطق همراه با وزش باد شدید عنوان کرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اضافه کرد: انتظار می‌رود سامانه بارشی تا روز جمعه هم در استان زنجان فعال باشد.

مسلمی با اشاره به اینکه دمای زنجان فردا نیز همراه با کاهش است، تصریح کرد: انتظار می‌رود دمای هوا در برخی از مناطق استان به زیر صفر هم برسد. طی ۲۴ ساعت گذشته از بین مراکز شهر‌ها قیدار با یک درجه بالای صفر خنک‌ترین و آب‌بر با ۱۶ درجه بالای صفر گرمترین منطقه گزارش و ثبت شده است.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.