• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

نباید مسائل کشور را به مذاکرات هسته‎ای گره زد

  • کد خبر : 30771
  • 21 فروردین 1394 - 23:35
نباید مسائل کشور را به مذاکرات هسته‎ای گره زد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نباید همه مسائل کشور را به حل مذاکرات هسته‎ای گره زد. آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز ۲۰ فروردین اظهار داشت: این روز از روزهای تاریخی، غرور آفرین در خصوص انقلاب اسلامی است. وی با بیان اینکه در اثر زحمات دانشمندان […]

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نباید همه مسائل کشور را به حل مذاکرات هسته‎ای گره زد.

آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز ۲۰ فروردین اظهار داشت: این روز از روزهای تاریخی، غرور آفرین در خصوص انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در اثر زحمات دانشمندان مومن و متعهد امسال نیز چندین دارو برای درمان بیماران صعب‎العلاج رونمایی شد، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه انرژی هسته‎ای بی‎نظیر است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به حضور شعرای انقلاب اسلامی در نزد مقام معظم رهبری تصریح کرد: هنرمندان این عرصه دارای شرافت و بزرگی خاصی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دیروز مقام معظم رهبری واقع بینانه‎ترین مطالب را در خصوص مذاکرات لوزان بیان کردند، تصریح کرد: مطالب مقام معظم رهبری در این زمینه کامل، جامع و راهگشا بود.

خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مجریان کار در این زمینه اعتماد دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هیچ تردیدی نسبت به این تیم ندارند اما با توجه به اینکه طرف مقابل به شدت اهل فریب، دروغ و نقض عهد است، نگرانی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل توطئه‎های دشمنان بصیر و بیدار بود، تصریح کرد: اقدامات طرف ایرانی در این زمینه تاکنون قابل تقدیر است.

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: رهبری‎ها و هدایت‎های مقام معظم رهبری، مقاومت،ایستادگی و صداقت مردم و فتوای مقام معظم رهبری موجب شد تا گروه ۱+۵ حق غنی سازی را برای مردم ایران ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در صورتی که موافقت‎نامه به عنوان سند قابل اطمینان نوشته و اجرایی شود باز هم نباید همه مسائل کشور را به آن گره زد، افزود: تحریم‎های دیگر همچنان با این توافق سر جای خود باقی می‎ماند.

خاتمی نگاه به استعدادها و ظرفیت‎های درونی را برای مقابله با توطئه‏‎های دشمنان و حل مشکلات کشور ضروری دانست و گفت: دشمنی آمریکا با مردم ایران حول محور هسته‎ای نیست، این مسئله تنها بهانه‎ای در دست دشمنان است.

وی با بیان اینکه دانش هسته‎ای ایران بومی است و به برکت خون شهیدان به دست آمده است،افزود: تحریم‎های خارجی موجب انسجام داخلی در کشور شده است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰، افزود: این نهاد انقلابی در اجرای منویات امام گام‎های خوبی را برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی وی را ابوذر ارتش نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

خاتمی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام نور و حضرت فاطمه کبری (س) از نور خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه ما به اندازه فهم و درک خود می‎توانیم این بانوی بزرگوار را بشناسیم، افزود: بعد لاهوتی و ناسوتی این حضرت متجلی است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره اینکه متاسفانه قبح حرام در جامعه کمرنگ شده است، یادآور شد: حداقل اثر کمرنگ شدن قبح حرام اثرگذاری آن بر روی نطفه انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: حضرت زهرا برای زنان،مادران و دختران جامعه الگو محسوب می‌شود که باید مادران و بانوان آگاه و بصیر از این الگو بیشتر بهره بگیرند.

خاتمی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) گفت: بعد علمی و فرهنگی و اجتماعی این حضرت نیز بسیار بالا بود و به همه ابعاد آگاهی داشت.

انتهای پیام/۷۳۰۰۳

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.