• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

قوانین مسافربری برای مسافربرهای شخصی زنجان قابل اجرا نیست

  • کد خبر : 30725
  • 20 فروردین 1394 - 14:03
قوانین مسافربری برای مسافربرهای شخصی زنجان قابل اجرا نیست

معاون شهردار زنجان ‌گفت: سازمان تاکسی‌رانی سخت گیری‌های لازم را با تاکسی‌ها دارد ولی در مورد مسافربرهای شخصی طبق قانون نمی‌توان قوانین مسافربری را اعمال کرد.  سمانه شاددل با بیان اینکه استفاده شهروندان از تاکسی به منظور سفرهای درون شهری نیاز به فرهنگ سازی دارد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این زمینه در دست […]

معاون شهردار زنجان ‌گفت: سازمان تاکسی‌رانی سخت گیری‌های لازم را با تاکسی‌ها دارد ولی در مورد مسافربرهای شخصی طبق قانون نمی‌توان قوانین مسافربری را اعمال کرد.

 سمانه شاددل با بیان اینکه استفاده شهروندان از تاکسی به منظور سفرهای درون شهری نیاز به فرهنگ سازی دارد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این زمینه در دست انجام است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در مورد استفاده همشهریان از تاکسی‌ها به جای مسافرکش‌های شخصی در بسته‌های آموزش ترافیکی لحاظ می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه ترویج این فرهنگ در بین مردم یک کار جمعی بوده و نیاز به عزم همگانی دارد، عنوان کرد: بنرهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده از تاکسی در سطح شهر نصب می‌شود.

وی به هماهنگی‌های انجام شده با معاونت فرهنگی شهرداری در مورد اطلاع رسانی در این زمینه انجام شده است، تصریح کرد: این اطلاع رسانی‌های لازم تا یک یا دو ماه آینده در سطح شهر مشاهده می‌شود.

شاددل به تعداد سواری‌های شخصی ساماندهی شده اشاره و ابراز کرد: تاکنون ۱۷۵ دستگاه سواری شخصی از سوی سازمان تاکسی‌رانی ساماندهی شده‌اند ولی این میزان کافی نیست.

وی کمبود تاکسی را یکی از دلایل استقبال همشهریان از مسافربرهای شخصی عنوان کرد و افزود: طبق استاندارد در شهر زنجان با کمبود تاکسی مواجه هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه مسافربرهای شخصی قوانین را رعایت نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: سازمان تاکسی‌رانی سخت گیری‌های لازم را با تاکسی‌ها دارد ولی در مورد مسافربرهای شخصی طبق قانون نمی‌توان قوانین مسافربری را اعمال کرد.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.