• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
4

میزان بارندگی‌های استان زنجان به ۲۰۶ میلی‌متر رسیده است

  • کد خبر : 30341
  • 16 فروردین 1394 - 9:16
میزان بارندگی‌های استان زنجان به ۲۰۶ میلی‌متر رسیده است

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان میانگین بارش استان را طی سال زراعی جاری ۲۰۶ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش ۸ درصدی یافته است. سونا صرفی امروز   از فعالیت یک سامانه بارشی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت […]

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان میانگین بارش استان را طی سال زراعی جاری ۲۰۶ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش ۸ درصدی یافته است.

سونا صرفی امروز   از فعالیت یک سامانه بارشی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت این سامانه بارش‌هایی را طی عصر امروز و اوایل صبح فردا موجب می‌شود.

وی تغییرات دمایی ناشی از فعالیت سامانه بارشی را غیر قابل توجه دانست و اضافه کرد: دمای حداقل و حداکثر هم در مدت زمان فعالیت این سامانه چند درجه‌ای کاهش می‌یابد.

صرفی از وزش باد شدید در سطح استان طی چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: این وزش باد دمای حداقل را در صبح روز دوشنبه چند درجه‌ای کاهش می‌دهد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۲ درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: این دما در مقایسه با روز گذشته افزایش دو درجه‌ای یافته است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درجه اعلام و خاطرنشان کرد: این شهر در این بازه زمانی دمایی بین چهار و ۱۷ درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی پایین‌ترین دمای ثبت شده در سطح استان زنجان را طی روز گذشته دو درجه بالای صفر دانست و ادامه داد: بالاترین دما طی این مدت با ۲۳ درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

صرفی میزان بارش فروردین ماه را در زنجان ۲۴ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از بارش ۱۹.۳ میلی‌متر باران از آغاز سال جدید در خرم‌دره خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان این بارش در شهرهای قیدار، ماهنشان، آب‌بر، گرماب و خیرآباد به ترتیب ۳۷.۸، ۲۷.۳، ۲۲.۸، ۳۱.۷ و ۳۵.۶ میلی‌متر بوده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش سال زراعی جاری را در زنجان ۲۰۷ میلی‌متر عنوان کرد و ادامه داد: میزان بارش این محدوده زمانی در شهرهای خرم‌دره و قیدار به ترتیب ۲۱۸ و ۲۸۰ میلی‌متر بوده است.

وی به بارش ۱۷۴ میلی‌متر در سال زراعی جاری در آب‌بر اشاره کرد و افزود: میزان بارش شهرهای گرماب و خیرآباد ۱۷۴ میلی‌متر گزارش شده است.

صرفی میانگین بارش استان زنجان را طی سال زراعی جاری ۲۰۶ میلی‌متر عنوان کرد و افزود: میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی ۲۲۴ میلی‌متر بوده است.

وی میانگین بلند مدت بارش استان زنجان را در حدود ۶ ماه نخست سال زراعی ۲۰۹ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: بارش‌های سال زراعی جاری نسبت به میانگین بلند مدت کاهش ۸ درصدی یافته است.

انتهای پیام/قارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.