• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
10

دشمنی که از ترس دین اسلام، مسلمان می کشد

  • کد خبر : 28814
  • 19 اسفند 1393 - 9:55
دشمنی که از ترس دین اسلام، مسلمان می کشد

دشمنی که از ترس گسترش دین اسلام در جهان در کشورهای خود دست به جنایات فجیعی بر علیه مسلمانان می زنند تا شاید بتوانند با گسترش این دین الهی مقابله کنند. به گزارش نبض سحر، امروزه جامعه جهانی شاهد جنایاتی در عصر مدرنیته و متمدن با همه شاخصه ها و ادعاها و نهاد های حقوق […]

دشمنی که از ترس گسترش دین اسلام در جهان در کشورهای خود دست به جنایات فجیعی بر علیه مسلمانان می زنند تا شاید بتوانند با گسترش این دین الهی مقابله کنند.

به گزارش نبض سحر، امروزه جامعه جهانی شاهد جنایاتی در عصر مدرنیته و متمدن با همه شاخصه ها و ادعاها و نهاد های حقوق بشری آن است که در نوع خود قابل درنگ و تامل می باشد و با این تنوع جنایات عجیب و غریبی که در حوزه کشور های خاورمیانه و اسلامی ،اتفاق می افتد با ادعاهای حقوق بشری کشور های استکباری که طلایه دار عصر مدرنیته می باشند همخوانی ندارد.

کشور هایی که ادعای حقوق بشری آنها گوش آسمان ها را کر کرده است و با هر بهانه ای ، کشور ها و نهاد ها و گروه هایی را که موافق خواسته های استعماری آنها نباشند را متهم به نقض حقوق بشر کرده و آنها را با بهانه های واهی و ابزار های رسانه ای و نظامی مورد تاخت و تاز قرار می دهند .

این جنایات فجیع که در عصر مدرنیته شاهد و ناظر آن هستیم حتی انسان های اولیه مرتکب  آن  نشده است و سکوت داعیه داران تمدن نوین در عصر مدرنیته با تمامی ابزار ها و ادعا ها و سازمان های حقوق بشری خود جای بسی تعجب دارد.

و این نشان می دهد که منافع آنها در تمامی برهه های تاریخ ، بر همه شعار ها و ادعا های به ظاهر انسان دوستانه شان اولویت داشته است.

انان تمامی مولفه های انسانی و اخلاقی را در پای منافع شان قربانی می کنند که نباید در هیچ برهه ای فریب آنها را خورد .

پس از جنایت هولناک چل هیل که که سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند.

42098_508

بار دیگر شاهد کشتار مسلمانان در ایالت های امریکا بودیم .

و این بار یک مهاجر عراقی ۳۶ ساله که به تازگی در ایالت دالاس آمریکا اقامت کرده بود، از سوی افراد ناشناس هدف تیراندازی قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

image209418

این گونه کشتارها برگرفته از عقائد نژادپرستانه و عجز و ناتوانی در برابر اسلام را دارد که طاقت و تحمل گسترش اسلام در جهان را ندارند.

زیرا که می دانند دشمن اصلی آنان “اسلام”است، آنها خوب فهمیده اند که دین اسلام اگر در جهان گشترش پیدا کند بساط ظلم و استعمار اینان برچیده خواهده شد و درصدد تضعیف و خدشه دار کردن چهره آن هستند.
مدعیان حقوق بشر با کشتار مسلمانان در کشورهای غربی به نظرخودشان موج اسلام هراسی در آن کشورها راه اندازی می کنند تا به خواسته های شوم خودشان برسند. اما باید گفت:”زهی خیال باطل”.
این گونه مسائل در منظر آنان شاید اثرگزار باشد اما قطع به یقین دچار اشتباه هستند و با این کار خودشان ،تبلیغ اسلام را می کنند.

موج گسترش مطالعه و تحقیق در خصوص اسلام در کشورهای غربی در چند سال اخیر افزایش یافته است و  مخصوصا بعد از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپائی این مطالعات و شناخت دین اسلام افزایش بیشتری به خود گرفته است. که این امر موجب افزایش کسانی خواهد بود که دین  اسلام را به عنوان دین برتر انتخاب کنندو از آن پیروی کنند.«إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلام‏».

و همچنان که خداوند متعال می فرماید: “وَمَن یَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ :و کسى که خدا و فرستاده او و کسانى را که ایمان آورده‏ اند به ولایت و سرپرستى بپذیرد (از حزب خداست و) بى ‏تردید حزب خدا پیروزند(سوره مائده آیه۵۶)”.

ومسلما وعده الهی محقق خواهد شد.

اسلام پیروز است3

 

انتهای پیام/تنظیم: حمداله مرادی

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.