• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
4

امسال ۵ هزار نفر از زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

  • کد خبر : 28840
  • 19 اسفند 1393 - 11:18
امسال ۵ هزار نفر از زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در نوروز امسال ۵ هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.  سردار جهانبخش کرمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد راهیان نور افزود: استان زنجان ۳ هزار شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است. وی اظهار داشت: ایثار گران در هشت سال دفاع مقدس با […]

فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در نوروز امسال ۵ هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

 سردار جهانبخش کرمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد راهیان نور افزود: استان زنجان ۳ هزار شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

وی اظهار داشت: ایثار گران در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود و توان برای تثبیت انقلاب با دشمن مبارزه کردند و امروز اقتدار نظام مرهون خون شهداء است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اعزام راهیان نوربه مناطق جنگی جنوب از ۲۷ اسفند ماه شروع و تا ۱۵فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و اعزام دانشجویان هم شروع شده و تا ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد.

سردار کرمی با بیان اینکه زائرین راهیان نور در استان زنجان در اردوگاه شهید باگری خرمشهر اسکان داده می شوند گفت: فاز اول این اردوگاه تمام شده و برای ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد و فاز دوم هم که در سال آینده به بهره برداری می رسد برای هزار و ۶۰۰ نفر ظرفیت اسکان دارد.

وی یاد آورشد: اردوگاه شهید باکری از ۲۷ اسفند ماه پذیرای زائران راهیان نور است و برای ۷۰۰ نفر ظرفیت اسکان دارد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی که انجام شده اداره کل ارشاد و تبلیغات اسلامی در اجرای فرهنگی و هنری و اعزام مبلغ و مداح با سپاه همکاری خواهند داشت.

سردار کرمی ابراز کرد: در راستای تامین امنیت و سلامت زائران کاروان باید تمهیدات  امنیتی و درمانی در دستور کار نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی باشد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.