• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

۱۰۰۰ تن مرغ منجمد وارد شبکه توزیع زنجان شد

  • کد خبر : 28360
  • 11 اسفند 1393 - 19:21
۱۰۰۰ تن مرغ منجمد وارد شبکه توزیع زنجان شد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: یک هزار تن مرغ منجمد به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان وارد شبکه توزیع استان زنجان شده است. رحیم حاج نائبی امروز  اظهار داشت: در راستای ستاد تنظیم بازار برنامه توزیع مرغ گرم و منجمد در سطح استان زنجان در حال اجرا است. وی با اشاره به […]

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: یک هزار تن مرغ منجمد به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان وارد شبکه توزیع استان زنجان شده است.

رحیم حاج نائبی امروز  اظهار داشت: در راستای ستاد تنظیم بازار برنامه توزیع مرغ گرم و منجمد در سطح استان زنجان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار تن مرغ منجمد به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان وارد شبکه توزیع استان زنجان شده است ابراز امیدواری کرد مردم استقبال خوبی از این طرح داشته و مرغ منجمد به قیمت اعلام شده در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای مردم استان زنجان در این زمینه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به وضعیت توزیع میوه شب عید در سطح استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: توزیع میوه شب عید از جمله پرتقال و سیب قرمز در دستور کار اتاق اصناف استان زنجان قرار گرفته است.

حاج نائبی با بیان اینکه برنامه توزیع میوه شب عید از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود، متذکر شد: تلاش می‌شود همه میوه فروشی‌ها و کانکس‌های استان زنجان به این تقاضای مردم پاسخ مثبت دهند.

*وجود ۲۵۰ غرفه در نمایشگاه بهاره زنجان

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالا در زنجان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه برای ارائه خدمت به مردم زنجان برپا می‌شود، بیان کرد: این غرفه‌ها در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع برپا می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه همه اقلام مورد نیاز مردم از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/منبع: فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.