• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
5

زنجان تا پایان هفته جاری بارانی خواهد بود

  • کد خبر : 28320
  • 11 اسفند 1393 - 8:24
زنجان تا پایان هفته جاری بارانی خواهد بود

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود و فعالیت سامانه بارشی خبر داد و گفت: این سامانه بارش‌های متداولی را تا پایان هفته موجب می‌شود. سونا صرفی امروز  با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به زنجان از فردا اظهار داشت: این سامانه بارشی تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود. […]

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود و فعالیت سامانه بارشی خبر داد و گفت: این سامانه بارش‌های متداولی را تا پایان هفته موجب می‌شود.

سونا صرفی امروز  با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به زنجان از فردا اظهار داشت: این سامانه بارشی تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود.

وی بارش‌های پیش‌بینی شده ناشی از فعالیت سامانه بارشی را متوسط دانست و اظهار داشت: بالا بودن دما موجب می‌شود بارش‌های پیش‌بینی شده برای طول هفته جاری باران باشد.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از افزایش دمای استان از فردا خبر داد و تصریح کرد: پوشش ابر به این افزایش دما کمک می‌کند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هفت درجه بالای صفر عنوان کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درجه اعلام کرد و گفت: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین دو و ۱۶ درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی نوسان دمایی استان زنجان را بین ۱۷ درجه بالای صفر و خود صفر عنوان کرد و بیان داشت: این دما به عنوان گرم‌ترین و خنک‌ترین دما در ماهنشان و خرم‌دره ثبت شده است.

علی اصغر شیرمحمدی، رئیس پلیس راه استان زنجان هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عادی بودن تردد در محورهای این استان بیان داشت: حجم ترافیک هم در این مسیرها روان است.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.