• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

برخورد جدی و قاطع تعزیرات با قاچاقچیان مواد محترقه

  • کد خبر : 28357
  • 11 اسفند 1393 - 19:20
برخورد جدی و قاطع تعزیرات با قاچاقچیان مواد محترقه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد جدی تعزیرات با قاچاقچیان مواد محترقه خبر داد.   مرتضی ممیزی امروز  با اشاره به نتایج شوم قاچاق مواد محترقه فروش و استفاده از آن اظهار کرد: مواد محترقه قاچاق، صدمات جسمی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال […]

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد جدی تعزیرات با قاچاقچیان مواد محترقه خبر داد.

 

مرتضی ممیزی امروز  با اشاره به نتایج شوم قاچاق مواد محترقه فروش و استفاده از آن اظهار کرد: مواد محترقه قاچاق، صدمات جسمی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال قاچاق محموله‌های مواد محترقه در استان زنجان به شدت در حال افزایش است، تصریح کرد:  طی هفته‌های اخیر حدود ۴ میلیون عدد انواع مواد محترقه خارجی کشف و ضبط شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره برخورد بدون اغماض تعزیرات با متخلفان بیان کرد: طبق آرای صادره محموله‌های محترقه کشف شده امحا خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل قاچاق بودن این محموله‌ها و عدم داشتن استاندارد و تاییدیه از سوی سازمان‌های مربوط  در صورت استفاده صدمات جانی غیر قابل جبران به همراه خواهد داشت.

ممیزی با بیان اینکه این مواد محترقه به دلیل طراحی در اشکال متنوع بسیار جلب توجه می‌کند، افزود:  در این زمینه
والدین کودکان باید از خریداری اینگونه کالاها توسط کودکان جلوگیری به عمل آورند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات در زمینه مبارزه با قاچاق مواد محترقه خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی استان در صورت ورود مواد محترقه قاچاق به استان با عاملین قاچاق و همچنین واحدهای صنفی نیز که اقدام به خرید و فروش این کالاهای خطرناک نمایند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از کشف و ضبط ۹۰ هزار سیگار قاچاق در استان نیز خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر محموله‌ای شامل ۹۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی در مارک‌های متنوع کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه طبق ارزش گذاری اولیه، ارزش  محموله ۲۶۱  میلیون ریال است، اضافه کرد: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان خارج از نوبت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و این مورد قاچاق در شعبه مربوط در دست بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.