• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

۲۰ درصد واحدهای نانوایی زنجان سال آینده آزادپز می‌شوند

  • کد خبر : 28245
  • 09 اسفند 1393 - 23:04
۲۰ درصد واحدهای نانوایی زنجان سال آینده آزادپز می‌شوند

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در راستای افزایش کیفیت نان پخته شده سال آینده ۲۰ درصد واحدهای نانوایی زنجان آزادپز می‌شوند. رسول منصوری اظهار داشت: بر اساس برنامه ۵ ساله ابلاغ شده از یک اسفند ماه امسال ۲۰ درصد واحدهای نانوایی استان زنجان آزادپز شدند. وی با اشاره به اینکه در […]

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در راستای افزایش کیفیت نان پخته شده سال آینده ۲۰ درصد واحدهای نانوایی زنجان آزادپز می‌شوند.

رسول منصوری اظهار داشت: بر اساس برنامه ۵ ساله ابلاغ شده از یک اسفند ماه امسال ۲۰ درصد واحدهای نانوایی استان زنجان آزادپز شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۴۴۱ واحد نانوایی در سراسر استان زنجان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در راستای افزایش کیفیت نان پخته شده سال آینده ۲۰ درصد واحدهای نانوایی زنجان آزادپز می‌شوند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از آزادپز شدن تدریجی نانوایی‌ها حمایت کرد و گفت: با وجود اینکه نان جزو کالاهای اساسی به شمار می‌آید اما در مقایسه با سایر اقلام مثل قیمت‌های برنج، روغن و سایر ارزان‌تر است.

وی با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در تلاش است تا آرد تخفیفی دولتی را به طور مستقیم در مسیر تولید نان قرار دهد، خاطرنشان کرد: با آزادپز شدن نانوایی‌ها علاوه بر کوتاه شدن دست واسطه گران، از پدیده احتمالی قاچاق آرد جلوگیری می‌شود.

منصوری ابراز کرد: با آزادپز شدن واحدهای نانوایی فضا رقابتی‌تر شده و در نتیجه نان باکیفیت در سفره خانوارهای زنجانی جایگاه خود را تثبیت می‌کند.

وی از مردم خواست تا از نان‌هایی که سبوس‌گیری در آنها بسیار کم است-نظیر سنگک- استفاده کرده و سلامتی خود و خانواده‌هایشان را تضمین کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بر برخورد بازرسان این شرکت با واحدهای متخلف تاکید کرد و افزود: تمامی واحدهای نانوایی فعال در استان زنجان موظف به پخت نان باکیفیت با وزن آرد استاندارد و تعریف شده مدنظر مسئولان ذیربط هستند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.