• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

تاکید مردم و مسئولان زنجانی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 27056
  • 21 بهمن 1393 - 14:56
تاکید مردم و مسئولان زنجانی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با برگزاری سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم و مسئولان زنجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند. به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, همزمان با سالروز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مردم همیشه در صحنه زنجان بار دیگر در راهیپمایی ۲۲ بهمن به صورت باشکوه حضور می […]

همزمان با برگزاری سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم و مسئولان زنجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

به گزارش نبض سحر به نقل از موج رسا, همزمان با سالروز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مردم همیشه در صحنه زنجان بار دیگر در راهیپمایی ۲۲ بهمن به صورت باشکوه حضور می یابند.

مردم ۵۰ شهر و روستای زنجان آماده برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت باشکوه هستند و در این راستا ارگان ها و دستگاه های اجرایی زنجان نیز دست به کار شده و با صدور بیانیه ها و اعلامیه هایی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهیپمایی ، خود نیز برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی را دارند.

در این گزارش نظر تعدادی از مسئولان زنجانی را در خصوص این راهپیمایی و ضرورت حضور مردم و مسئولان جویا شده ایم.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر مسلمانی باید قدر و ارزش این روز را بداند، وظیفه همگانی است که همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کرده و با آرمان ‌های انقلاب تجدید پیمان کنیم.

خاتمی

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۷۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده است، افزود: نظام اسلامی در مقابل حکومتی که تمام دنیا از آن حمایت می‌کرد، به پیروزی رسید که باید قدر دان این نظام بود.

وی ۲۲ بهمن را بزرگترین عید جامعه ایرانی دانست و افزود: این روز باید با حضور گسترده مردم در راهپیمایی گرامی داشته شود.

امام جمعه زنجان گفت:۲۲ بهمن عید ملی است و این روز متعلق به جناح و گروه خاصی نیست چرا که انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد برای مسلمانان است که باید قدردان آن بود.

*حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن،اعلام وفاداری به ایران آزاد و مستقل است

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان تصریح کرد: ۲۲ بهمن جشن مردمی و حقیقی است و حضور قوی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،اعلام وفاداری به ایران آزاد و مستقل است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک ۲۲ بهمن‌ ماه اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌ گویی ‌های قدرت‌ های استکباری است.

وی با اشاره به دشمنی‌ های ۳۶ ساله استکبار با انقلاب اسلامی افزود: حضور مردم در صحنه توطئه ‌ها را خنثی کرده است.

*حضور مردم در راهپیمایی پاسخ دندان ‌شکنی به تهدیدها است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه مردم زنجان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دشمنان را خواهند داد، تصریح کرد: فقط حضور مردم در راهپیمایی است که پاسخ دندان ‌شکنی به این تهدیدها می‌ دهد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن روز اثبات مجدد وفاداری مردم ایران به دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ادای دین به آفرینندگان حماسه ۲۲ بهمن سال ۵۷ محسوب می ‌شود.

حاج محمد اسماعیلی

دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ملت ایران در تمامی مراحل انقلاب اسلامی از شکل گیری تا پیروزی و حمایت از نظام و دستاوردهای آن پیشرو و ثابت قدم بوده و امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت باشکوه حضور می یابند.
محسن علیمردانی با بیان اینکه مردم یکبار دیگر با حضور مقتدرانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی به اهداف امام راحل و رهبری فرزانه، نظام اسلامی و شهدا را اثبات ، می کنند، خاطرنشان کرد:راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دوباره ای در میان ملت های مظلوم و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی را به دنبال دارد.

*وحدت و تبعیت از فرامین رهبری مولفه پیروزی انقلاب اسلامی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت، انسجام ملی و تبعیت از فرامین رهبری مولفه های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی یادآورشد: طی ۳۶ سال گذشته مردم هر ساله در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و حضور با شکوه و تاثیر گذاری داشته اند.
استاندار زنجان نیز پیش از این راهپیمایی ۲۲ بهمن را با حضور یکپارچه و گسترده مردم موجب حل بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرده بود.

جمشید انصاری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ بسیاری از دسیسه چینی ها را می دهد و دشمنان را وادار به تغییر جهت می کند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با مشاهده این حضور از بسیاری از جهات عقب نشینی می کنند و نگاهشان به ملت ایران بار دیگر تغییر می کند.

استاندار زنجان

*فرصت تاریخی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نباید از دست داد
انصاری تاکید کرد: این فرصت تاریخی را به هیچ عنوان نباید از دست داد و همه مردم باید در برگزاری باشکوه تر آن نقش و سهم داشته باشند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت و گو با موج رسا اظهار داشت: دهه فجر سراسر حماسه، عزت و پیروزی ملت سرافراز ایران است.

سردار جهانبخش کرمی گفت: در این راستا مردم در چنین روزی با حضور گسترده خود به جنایت ‌های رژیم پهلوی پاسخ دندان‌ شکنی داد.

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۲۲ بهمن یادآور دوران حماسه و مبارزه مردم ایران با رژیم طاغوت است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به اینکه با قیام امام خمینی (ره) در سال ۴۲ و با حضور مردم در صحنه مبازرات علیه رژیم پهلوی آغاز شد، ادامه داد: با تبعید امام خمینی (ره) نیز آتش مبازره هرگز خاموش نشد و مردم تا نابودی کامل این رژیم در صحنه حضور یافتند.

*ملت ایران همواره در صحنه هستند

سردار کرمی، با بیان اینکه ملت ایران شهدای بسیاری را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن پایداری نظام اسلامی تقدیم کرده است، بیان داشت: ملت ایران همواره در صحنه حضور داشته و توطئه‌های دشمنان را پاسخ داده ‌اند.

وی، با اشاره به اینکه ملت ایران امسال هم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به نحو مطلوبی برگزار می ‌کنند، افزود: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جواب محکمی به توطئه ‌های دشمنان است.

سردار کرمی

وی ادامه داد: ملت ایران طوفان‌های بزرگ را پشت سر گذاشته و امروز برای دفاع از نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

گفتنی است، فردا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان از چهار راه امیر کبیر آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم (ع) ادامه دارد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

این مراسم از ساعت ۹.۳۰ در زنجان آغاز و برنامه های مختلفی در طی برگزاری مراسم اجرا می شود.

انتهای پیام/پ

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.